Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

ICT coordinators at school. Competences, performance and training

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA1801NUX" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A1801NUX - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    ICT coordinators at school. Competences, performance and training

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article is a contribution to building a strong professional position of theICT coordinator at school. He is an increasingly important subject ofimplementing new technologies of education and application of relevant trends.The article analyzes on the example University of Ostrava existing professional(qualification) training of ICT coordinators, reflects the study of their workactivities in schools and defines the goals and content of their training to achievethe required competence for work tasks currently performed. The paper is theoutput of the project IrNET - International research network for study anddevelopment of new tools and methods for advanced pedagogical science in thefield of ICT instruments, e-learning and intercultural competences.

  • Název v anglickém jazyce

    ICT coordinators at school. Competences, performance and training

  • Popis výsledku anglicky

    The article is a contribution to building a strong professional position of theICT coordinator at school. He is an increasingly important subject ofimplementing new technologies of education and application of relevant trends.The article analyzes on the example University of Ostrava existing professional(qualification) training of ICT coordinators, reflects the study of their workactivities in schools and defines the goals and content of their training to achievethe required competence for work tasks currently performed. The paper is theoutput of the project IrNET - International research network for study anddevelopment of new tools and methods for advanced pedagogical science in thefield of ICT instruments, e-learning and intercultural competences.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    NEW EDUCATIONAL STRATEGIES IN MODERN INFORMATION SPACE

  • ISBN

    978-5-8064-2398-7

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    78-85

  • Počet stran knihy

    206

  • Název nakladatele

    HERZEN STATE PEDAGOGICAL UNIVERSITY OF RUSSIA

  • Místo vydání

    Saint-Petersburg, Russia

  • Kód UT WoS kapitoly