Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výuka principů objektově orientovaného programování při tvorbě her

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA1801O2J" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A1801O2J - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výuka principů objektově orientovaného programování při tvorbě her

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku popíšeme proces výuky základních principů objektově orientovaného programování ve skupině studentů, budoucích učitelů informatiky na základních školách. Tematicky jsou projekty, které jsou v rámci výuky realizovány a na nichž jsou základní prvky objektově orientovaného programování prezentovány, zaměřeny na jednoduché počítačové hry. Při výuce základních principů programování postupně vznikají třidy a objekty, z kterých jsou vytvářené hry různé obtížnosti - hry, které se hrají samy, hry ovládané myši či klávesnicí nebo graficky zpracované hry využívající mnoho objektů. Tvorba her je pro studenty motivující a zajímavá. Současně sleduje také didaktické cíle - ukázat studentům možnosti, jak lze ve výuce programování pracovat s dětmi na základní škole.

  • Název v anglickém jazyce

    Teaching of principles of object-oriented programming in the creation of games

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper we describe the process of teaching of the basic principles of object-oriented programming in a group of students, future teachers of informatics at primary schools. Projects are thematically focused on simple computer games that are implemented in teaching and on which are presented the basic elements of object-oriented programming. Classes and objects are gradually defined during the teaching of basic principles of programming and of them are created games of various difficulties - the unending games, the games that are controlled by a mouse or keyboard, the graphic games or the games with a lot of objects. Game development is for students motivating and interesting. At the same time it also follows didactic aims - to show the possibility to students how they can work in teaching programming with children in primary school.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Didinfo & Didactig 2017

  • ISBN

    978-80-557-1216-1

  • ISSN

    2454-051X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    122-127

  • Název nakladatele

    UMB

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Banská Bystrica

  • Datum konání akce

    5. 4. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku