Adaptive Practising Using Mobile Touch Devices
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA1801QVN" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A1801QVN - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-71084-6" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-71084-6</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-71084-6" target="_blank" >10.1007/978-3-319-71084-6</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Adaptive Practising Using Mobile Touch Devices
Popis výsledku v původním jazyce
Mobile touch devices are a separate set of devices that can be used in education. Especially from the point of view of their personal nature, they can be used advantageously in the field of adaptive elearning. The work deals with the analysis of the use of mobile devices in fixation of the subject with adaptive elements. It turns out that there is acquiring skills of pupils who are not sufficiently trained in the subject. There is also an effect of easier control of such a device.
Název v anglickém jazyce
Adaptive Practising Using Mobile Touch Devices
Popis výsledku anglicky
Mobile touch devices are a separate set of devices that can be used in education. Especially from the point of view of their personal nature, they can be used advantageously in the field of adaptive elearning. The work deals with the analysis of the use of mobile devices in fixation of the subject with adaptive elements. It turns out that there is acquiring skills of pupils who are not sufficiently trained in the subject. There is also an effect of easier control of such a device.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Emerging Technologies for Education
ISBN
978-3-319-71083-9
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
314-319
Počet stran knihy
567
Název nakladatele
Springer International Publishing
Místo vydání
Cape Town
Kód UT WoS kapitoly
000440864500035