Integrace žáků s lehkým mentálním postižením do základní školy z pohledu pedagoga
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA1801S6E" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A1801S6E - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Integrace žáků s lehkým mentálním postižením do základní školy z pohledu pedagoga
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá zkoumáním odlišností ve vnímání integrace žáků s lehkou mentální retardací do základní školy, u pedagogů základních škol. Ke sběru dat a ke zjišťování vnímání pojmu integrace byla použita metoda Sémantického diferenciálu Charlese Osgooda.
Název v anglickém jazyce
Integration of students with mental disabilities in elementary school from the perspective of educators
Popis výsledku anglicky
The paper deals with the research differences in perception of teachers in the question of integrating the pupils with slight mental retardation into elementary schools. The method of semantic differential by Charles Osgood was used for collecting the data and researching the idea of integration.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Koheze speciální pedagogiky v současnosti
ISBN
978-80-244-5256-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
253-267
Název nakladatele
Univerzita Palackého v Olomouci
Místo vydání
Olomouc
Místo konání akce
Olomouc
Datum konání akce
14. 3. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—