Creativity from the perspectives of cognitive prism and its role in learning foreign languages
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA22029CD" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A22029CD - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.ecoletra.com" target="_blank" >http://www.ecoletra.com</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Kreativita cez prizmu kognitívneho pohľadu a jej miesto a úloha v cudzojazyčnej výučbe
Popis výsledku v původním jazyce
V príspevku je definovaný pojem kreativity a zdôraznená jej úloha a miesto vo výučbe cudzích jazykov. Teória je podporená konkrétnymi príkladmi z pedagogickej praxe na základných školách.
Název v anglickém jazyce
Creativity from the perspectives of cognitive prism and its role in learning foreign languages
Popis výsledku anglicky
The notion of creativity is defined and its role and place in teaching foreign languages is emphasized. Theory is supported by several examples from the teaching practice at primary schools.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Ecoletra
ISSN
2377-9748
e-ISSN
—
Svazek periodika
3
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
41-56
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—