Profesní kompetence vysokoškolského učitele z pohledu vysokoškolských učitelů a studentů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F18%3AA1901W0J" target="_blank" >RIV/61988987:17450/18:A1901W0J - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Profesní kompetence vysokoškolského učitele z pohledu vysokoškolských učitelů a studentů
Popis výsledku v původním jazyce
Tato vědecká studie se zabývá subjektivním hodnocením potenciality profesních kompetencí vysokoškolského učitele (akademického pracovníka) z pohledu studentů a vysokoškolských učitelů, neboť je zjevné, že jejich úroveň nepochybně ovlivňuje kvalitu výuky na vysokých školách.
Název v anglickém jazyce
Issues of teaching at higher education
Popis výsledku anglicky
This scientific study deals with the subjective assessment of the potential of the professional competences of a university teacher (academic worker) from the point of view of students and university teachers, since it is obvious that their level undoubtedly affects the quality of teaching at universities.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50300 - Education
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Otázky evaluace výuky na vysokých školách
ISBN
978-80-7599-024-2
Počet stran výsledku
14
Strana od-do
101-114
Počet stran knihy
200
Název nakladatele
Ostravská univerzita
Místo vydání
Ostrava
Kód UT WoS kapitoly
—