Developing Social Skills of Preschool Children in Preparatory Classes of Elementary Schools
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F18%3AA2001ZJE" target="_blank" >RIV/61988987:17450/18:A2001ZJE - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.czasopismoippis.up.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/01/Simona-HENDRYCHOV%C3%811.pdf" target="_blank" >http://www.czasopismoippis.up.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/01/Simona-HENDRYCHOV%C3%811.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Developing Social Skills of Preschool Children in Preparatory Classes of Elementary Schools
Popis výsledku v původním jazyce
Text se zabývá současnou problematikou vzdělávání dětí předškolního věku v přípravných třídách základních škol v České republice. V těchto třídách se vzdělávají děti předškolního věku, kterým byl doporučen odklad povinné školní docházky do první třídy ZŠ o jeden rok. Pozornost je zde věnována také některým výzkumům, které proběhly v České republice za posledních dvacet let, a které byly zaměřeny na vzdělávání dětí předškolního věku ze socio-kulturně znevýhodněného prostředí v přípravných třídách. Dále jsou v textu specifikovány nejčastější důvody odkladu povinné školní docházky těchto dětí a možnosti, jakým způsobem učitelky v přípravných třídách základních škol tyto problematické oblasti u dětí rozvíjejí.
Název v anglickém jazyce
Developing Social Skills of Preschool Children in Preparatory Classes of Elementary Schools
Popis výsledku anglicky
Text se zabývá současnou problematikou vzdělávání dětí předškolního věku v přípravných třídách základních škol v České republice. V těchto třídách se vzdělávají děti předškolního věku, kterým byl doporučen odklad povinné školní docházky do první třídy ZŠ o jeden rok. Pozornost je zde věnována také některým výzkumům, které proběhly v České republice za posledních dvacet let, a které byly zaměřeny na vzdělávání dětí předškolního věku ze socio-kulturně znevýhodněného prostředí v přípravných třídách. Dále jsou v textu specifikovány nejčastější důvody odkladu povinné školní docházky těchto dětí a možnosti, jakým způsobem učitelky v přípravných třídách základních škol tyto problematické oblasti u dětí rozvíjejí.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna
ISSN
2353-7140
e-ISSN
2353-7159
Svazek periodika
12/2
Číslo periodika v rámci svazku
2/2
Stát vydavatele periodika
PL - Polská republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
303-312
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—