Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Developing Social Skills of Preschool Children in Preparatory Classes of Elementary Schools

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F18%3AA2001ZJE" target="_blank" >RIV/61988987:17450/18:A2001ZJE - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.czasopismoippis.up.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/01/Simona-HENDRYCHOV%C3%811.pdf" target="_blank" >http://www.czasopismoippis.up.krakow.pl/wp-content/uploads/2015/01/Simona-HENDRYCHOV%C3%811.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Developing Social Skills of Preschool Children in Preparatory Classes of Elementary Schools

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text se zabývá současnou problematikou vzdělávání dětí předškolního věku v přípravných třídách základních škol v České republice. V těchto třídách se vzdělávají děti předškolního věku, kterým byl doporučen odklad povinné školní docházky do první třídy ZŠ o jeden rok. Pozornost je zde věnována také některým výzkumům, které proběhly v České republice za posledních dvacet let, a které byly zaměřeny na vzdělávání dětí předškolního věku ze socio-kulturně znevýhodněného prostředí v přípravných třídách. Dále jsou v textu specifikovány nejčastější důvody odkladu povinné školní docházky těchto dětí a možnosti, jakým způsobem učitelky v přípravných třídách základních škol tyto problematické oblasti u dětí rozvíjejí.

  • Název v anglickém jazyce

    Developing Social Skills of Preschool Children in Preparatory Classes of Elementary Schools

  • Popis výsledku anglicky

    Text se zabývá současnou problematikou vzdělávání dětí předškolního věku v přípravných třídách základních škol v České republice. V těchto třídách se vzdělávají děti předškolního věku, kterým byl doporučen odklad povinné školní docházky do první třídy ZŠ o jeden rok. Pozornost je zde věnována také některým výzkumům, které proběhly v České republice za posledních dvacet let, a které byly zaměřeny na vzdělávání dětí předškolního věku ze socio-kulturně znevýhodněného prostředí v přípravných třídách. Dále jsou v textu specifikovány nejčastější důvody odkladu povinné školní docházky těchto dětí a možnosti, jakým způsobem učitelky v přípravných třídách základních škol tyto problematické oblasti u dětí rozvíjejí.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Pedagogika Przedszkolna i Wczesnoszkolna

  • ISSN

    2353-7140

  • e-ISSN

    2353-7159

  • Svazek periodika

    12/2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2/2

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    303-312

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus