Comparison of Education Results of Pre-School Children of Preparatory Classes and Nursery Schools
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA1801MWV" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A1801MWV - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Comparison of Education Results of Pre-School Children of Preparatory Classes and Nursery Schools
Popis výsledku v původním jazyce
Byl uskutečněn výzkum dětí v posledním ročníku předškolního období. Stejný počet dětí v přípravné třídě a v mateřské škole plnil tatáž zadání. Obě instituce jsou určeny ke vzdělávání dětí před jejich vstupem do 1. třídy. Zadání vycházejí z kurikulárního dokumentu ke vzdělávání předškolních dětí, který je pro obě instituce závazný. Výsledky prokazují, že dlouhodobá a pravidelná docházka do vzdělávací instituce má pro rozvoj dítěte předškolního věku zásadní význam. Děti z mateřských škol, které se účastní vzdělávání zpravidla od tří let věku, získaly v převážné většině zadání vyšší počet nejvyššího ohodnocení komponent klíčových kompetencí předškolní etapy vzdělávání dětí.
Název v anglickém jazyce
Comparison of Education Results of Pre-School Children of Preparatory Classes and Nursery Schools
Popis výsledku anglicky
Byl uskutečněn výzkum dětí v posledním ročníku předškolního období. Stejný počet dětí v přípravné třídě a v mateřské škole plnil tatáž zadání. Obě instituce jsou určeny ke vzdělávání dětí před jejich vstupem do 1. třídy. Zadání vycházejí z kurikulárního dokumentu ke vzdělávání předškolních dětí, který je pro obě instituce závazný. Výsledky prokazují, že dlouhodobá a pravidelná docházka do vzdělávací instituce má pro rozvoj dítěte předškolního věku zásadní význam. Děti z mateřských škol, které se účastní vzdělávání zpravidla od tří let věku, získaly v převážné většině zadání vyšší počet nejvyššího ohodnocení komponent klíčových kompetencí předškolní etapy vzdělávání dětí.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/7AMB14PL013" target="_blank" >7AMB14PL013: Pedagogické diagnostikování školní připravenosti dítěte jako profesní činnost učitele</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Człowiek wykluczony i człowiek w sytuacji zagrożenia wykluczeniem społecznym, edukacyjnym, kulturowym - wyzwania, powinności pedagogiki, zadania.
ISBN
978-38-8019-695-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
62-72
Název nakladatele
Uniwersytet Śląski w Katowicach
Místo vydání
Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek,
Místo konání akce
Cieszyn, Polsko
Datum konání akce
13. 4. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—