Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Comparison of Education Results of Pre-School Children of Preparatory Classes and Nursery Schools

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F17%3AA1801MWV" target="_blank" >RIV/61988987:17450/17:A1801MWV - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Comparison of Education Results of Pre-School Children of Preparatory Classes and Nursery Schools

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Byl uskutečněn výzkum dětí v posledním ročníku předškolního období. Stejný počet dětí v přípravné třídě a v mateřské škole plnil tatáž zadání. Obě instituce jsou určeny ke vzdělávání dětí před jejich vstupem do 1. třídy. Zadání vycházejí z kurikulárního dokumentu ke vzdělávání předškolních dětí, který je pro obě instituce závazný. Výsledky prokazují, že dlouhodobá a pravidelná docházka do vzdělávací instituce má pro rozvoj dítěte předškolního věku zásadní význam. Děti z mateřských škol, které se účastní vzdělávání zpravidla od tří let věku, získaly v převážné většině zadání vyšší počet nejvyššího ohodnocení komponent klíčových kompetencí předškolní etapy vzdělávání dětí.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparison of Education Results of Pre-School Children of Preparatory Classes and Nursery Schools

  • Popis výsledku anglicky

    Byl uskutečněn výzkum dětí v posledním ročníku předškolního období. Stejný počet dětí v přípravné třídě a v mateřské škole plnil tatáž zadání. Obě instituce jsou určeny ke vzdělávání dětí před jejich vstupem do 1. třídy. Zadání vycházejí z kurikulárního dokumentu ke vzdělávání předškolních dětí, který je pro obě instituce závazný. Výsledky prokazují, že dlouhodobá a pravidelná docházka do vzdělávací instituce má pro rozvoj dítěte předškolního věku zásadní význam. Děti z mateřských škol, které se účastní vzdělávání zpravidla od tří let věku, získaly v převážné většině zadání vyšší počet nejvyššího ohodnocení komponent klíčových kompetencí předškolní etapy vzdělávání dětí.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/7AMB14PL013" target="_blank" >7AMB14PL013: Pedagogické diagnostikování školní připravenosti dítěte jako profesní činnost učitele</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Człowiek wykluczony i człowiek w sytuacji zagrożenia wykluczeniem społecznym, edukacyjnym, kulturowym - wyzwania, powinności pedagogiki, zadania.

  • ISBN

    978-38-8019-695-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    62-72

  • Název nakladatele

    Uniwersytet Śląski w Katowicach

  • Místo vydání

    Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek,

  • Místo konání akce

    Cieszyn, Polsko

  • Datum konání akce

    13. 4. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku