Vše
Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

On the Salience of Becoming a Creative Foreign Language Teacher

Identifikátory výsledku

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    On the Salience of Becoming a Creative Foreign Language Teacher

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aspects of creativity found to be essential for a foreign language teacher are discussed in the paper. An attempt to contrast and subsequently analyze script-labelled teacher approaches to foreign language education is made, and different creativity-inducing forms of foreign language lesson organization are presented.

  • Název v anglickém jazyce

    On the Salience of Becoming a Creative Foreign Language Teacher

  • Popis výsledku anglicky

    The aspects of creativity found to be essential for a foreign language teacher are discussed in the paper. An attempt to contrast and subsequently analyze script-labelled teacher approaches to foreign language education is made, and different creativity-inducing forms of foreign language lesson organization are presented.

Klasifikace

  • Druh

    JSC - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    XLinguae

  • ISSN

    1337-8384

  • e-ISSN

    2453-711X

  • Svazek periodika

    13

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    152-162

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85098783521

Základní informace

Druh výsledku

JSC - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

JSC

OECD FORD

Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Rok uplatnění

2020