Možnosti rozvoje tvořivosti žáků ve výuce cizího jazyka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989592%3A15410%2F11%3A10223392" target="_blank" >RIV/61989592:15410/11:10223392 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Možnosti rozvoje tvořivosti žáků ve výuce cizího jazyka
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zaměřuje na terminologická vymezení pojmů tvořivost, tvořivý učitel a tvořivý žák. Nabízí pohled na možnosti rozvoje tvořivého myšlení ve výuce cizího jazyka na základní škole v souladu se Společným evropským referenčním rámcem pro jazyky.
Název v anglickém jazyce
POSSIBILITIES OF PUPILS' CREATIVITY DEVELOPEMENT IN FOREIGN LANGUAGE TEACHING
Popis výsledku anglicky
The report focuses on terminological defining of terms "creativity", "the creative teacher" and "the creative pupil". It offers a look at creative thinking development in foreign language teaching at primary and lower secondary school in accordance withthe Common European Framework of Reference for Languages.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Pregraduální příprava učitelů primární školy v kontextu kurikulární reformy
ISBN
978-80-244-2775-1
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
277-281
Počet stran knihy
295
Název nakladatele
Univerzita Palackého
Místo vydání
Olomouc
Kód UT WoS kapitoly
—