Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Incentivy změn v přístupu žáků k matematice na 1. stupni ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F20%3AA21027ZN" target="_blank" >RIV/61988987:17450/20:A21027ZN - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216208:11410/20:10416850

  • Výsledek na webu

    <a href="http://emejournal.upol.cz/vol2no2.php" target="_blank" >http://emejournal.upol.cz/vol2no2.php</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Incentivy změn v přístupu žáků k matematice na 1. stupni ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Za důležitý identifikátor kvality výuky bývá často považován vztah žáků k danému předmětu. Vztahem žáků k matematice se zabývá mnoho výzkumů, cílem našeho bylo nalezení incentiv, tedy pohnutek, resp. podnětů, které vedou ke změnám postoje žáků 1. stupně ZŠ k matematice. Postupovali jsme metodou pozorování, a to jak strukturovaného, tak nestrukturovaného. Po dobu šesti měsíců jsme sledovali 22 žáků 1.–5. ročníku ZŠ, po 3–4 žácích z každé školy. Na základě získaných dat jsme identifikovali soubor osmnácti incentiv, kterými se budeme zabývat v pokračujícím výzkumu.

  • Název v anglickém jazyce

    INCENTIVES TO CHANGES OF PUPILS’ ATTITUDE TOWARDS MATHEMATICS IN PRIMARY SCHOOL

  • Popis výsledku anglicky

    Pupils’ attitude towards a particular subject is often considered as the important identifier of the quality of teaching. There are a number of researches that focus on pupils’ attitude towards mathematics. The main goal of our research was to find the incentives, stimuli, that result in changes of primary pupils’ attitudes to mathematics. As the research method, we used both structured and non-structured observation. For six months, we were observing 22 pupils from 1st–5th grades of primary school, 3–4 pupils from each school involved in the research. Based on the collected data we developed a set of 18 incentives. These incentives will be further considered in our following up research.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    ELEMENTARY MATHEMATICS EDUCATION JOURNAL

  • ISSN

    2694-8133

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    46-54

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus