Assisted Access for Mobile Touch Device
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F20%3AA2202AOS" target="_blank" >RIV/61988987:17450/20:A2202AOS - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://aip.scitation.org/doi/abs/10.1063/5.0031812?journalCode=apc" target="_blank" >https://aip.scitation.org/doi/abs/10.1063/5.0031812?journalCode=apc</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1063/5.0031812" target="_blank" >10.1063/5.0031812</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Assisted Access for Mobile Touch Device
Popis výsledku v původním jazyce
Mobilní dotykové technologie, jako jsou tablety, patří mezi ICT, které jsou pro žáky velmi atraktivní. Obecně lze říci, že tyto ICT mohou žáky motivovat, mohou žákům usnadnit nějaký druh práce, nabízejí interaktivitu, multimédia. Pokud je u žáka diagnostikována lehká mentální retardace nebo středně těžká mentální retardace, pak u žáka pozorujeme nižší míru soustředění, takový žák je při práci mírně roztěkaný a dosažený výsledek práce je nižší. Tablety Apple jsou vybaveny funkcí asistovaného přístupu. V krátkém průzkumu jsme se zaměřili na to, zda tato funkce může ovlivnit žákovu roztržitost při práci s iPadem. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
Název v anglickém jazyce
Assisted Access for Mobile Touch Device
Popis výsledku anglicky
Mobilní dotykové technologie, jako jsou tablety, patří mezi ICT, které jsou pro žáky velmi atraktivní. Obecně lze říci, že tyto ICT mohou žáky motivovat, mohou žákům usnadnit nějaký druh práce, nabízejí interaktivitu, multimédia. Pokud je u žáka diagnostikována lehká mentální retardace nebo středně těžká mentální retardace, pak u žáka pozorujeme nižší míru soustředění, takový žák je při práci mírně roztěkaný a dosažený výsledek práce je nižší. Tablety Apple jsou vybaveny funkcí asistovaného přístupu. V krátkém průzkumu jsme se zaměřili na to, zda tato funkce může ovlivnit žákovu roztržitost při práci s iPadem. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
INTERNATIONAL CONFERENCE ON NUMERICAL ANALYSIS AND APPLIED MATHEMATICS ICNAAM 2019
ISBN
978-0-7354-4025-8
ISSN
0094-243X
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
AMER INST PHYSICS2 HUNTINGTON QUADRANGLE, STE 1NO1, MELVILLE, NY 11747-4501 USA
Místo vydání
USA
Místo konání akce
Greece
Datum konání akce
24. 9. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000636709500498