Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Assisted Access for Mobile Touch Device

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F20%3AA2202AOS" target="_blank" >RIV/61988987:17450/20:A2202AOS - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://aip.scitation.org/doi/abs/10.1063/5.0031812?journalCode=apc" target="_blank" >https://aip.scitation.org/doi/abs/10.1063/5.0031812?journalCode=apc</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1063/5.0031812" target="_blank" >10.1063/5.0031812</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Assisted Access for Mobile Touch Device

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Mobilní dotykové technologie, jako jsou tablety, patří mezi ICT, které jsou pro žáky velmi atraktivní. Obecně lze říci, že tyto ICT mohou žáky motivovat, mohou žákům usnadnit nějaký druh práce, nabízejí interaktivitu, multimédia. Pokud je u žáka diagnostikována lehká mentální retardace nebo středně těžká mentální retardace, pak u žáka pozorujeme nižší míru soustředění, takový žák je při práci mírně roztěkaný a dosažený výsledek práce je nižší. Tablety Apple jsou vybaveny funkcí asistovaného přístupu. V krátkém průzkumu jsme se zaměřili na to, zda tato funkce může ovlivnit žákovu roztržitost při práci s iPadem. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

  • Název v anglickém jazyce

    Assisted Access for Mobile Touch Device

  • Popis výsledku anglicky

    Mobilní dotykové technologie, jako jsou tablety, patří mezi ICT, které jsou pro žáky velmi atraktivní. Obecně lze říci, že tyto ICT mohou žáky motivovat, mohou žákům usnadnit nějaký druh práce, nabízejí interaktivitu, multimédia. Pokud je u žáka diagnostikována lehká mentální retardace nebo středně těžká mentální retardace, pak u žáka pozorujeme nižší míru soustředění, takový žák je při práci mírně roztěkaný a dosažený výsledek práce je nižší. Tablety Apple jsou vybaveny funkcí asistovaného přístupu. V krátkém průzkumu jsme se zaměřili na to, zda tato funkce může ovlivnit žákovu roztržitost při práci s iPadem. Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    INTERNATIONAL CONFERENCE ON NUMERICAL ANALYSIS AND APPLIED MATHEMATICS ICNAAM 2019

  • ISBN

    978-0-7354-4025-8

  • ISSN

    0094-243X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    AMER INST PHYSICS2 HUNTINGTON QUADRANGLE, STE 1NO1, MELVILLE, NY 11747-4501 USA

  • Místo vydání

    USA

  • Místo konání akce

    Greece

  • Datum konání akce

    24. 9. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000636709500498