RESEARCH OF THEORETICAL KNOWLEDGE AND PSYCHOMOTOR SKILLS OF PUPILS IN TECHNICAL EDUCATION
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F21%3AA2202BIB" target="_blank" >RIV/61988987:17450/21:A2202BIB - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://didmattech.inf.elte.hu/wp-content/uploads/2020/09/Didmattech2021_Proceedings_XXXIV_isbn9789634894131.pdf" target="_blank" >http://didmattech.inf.elte.hu/wp-content/uploads/2020/09/Didmattech2021_Proceedings_XXXIV_isbn9789634894131.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
VÝSKUM TEORETICKÝCH VEDOMOSTÍ A PSYCHOMOTORICKÝCH ZRUČNOSTÍ ŽIAKOV V TECHNICKOM VZDELÁVANÍ
Popis výsledku v původním jazyce
Vedecká štúdia je zameraná na riešenie výskumu korelácie teoretických vedomostí a psychomotorických zručností pri riešení technických problémových úloh v nižšom strednom vzdelávaní. V technických predmetoch v základnej škole sa žiaci oboznamujú nielen s teoretickými informáciami, ale dôraz sa kladie najmä na osvojenie si zručností v psychomotorickej oblasti. Cieľom vedeckej štúdie je charakterizovať psychomotorické zručnosti. V druhej časti štúdie uvádzame návrh praktických problémových úloh pre žiakov 7. ročníka na nižšom strednom vzdelávaní. Následne sme realizovali pedagogický výskum zameraný na zistenie nielen úrovne nadobudnutých zručností u edukantov v kognitívnej a psychomotorickej oblasti vzdelávania, ale i vplyv teoretických vedomostí na osvojovanie praktických zručností žiakmi 7. ročníka základnej školy.
Název v anglickém jazyce
RESEARCH OF THEORETICAL KNOWLEDGE AND PSYCHOMOTOR SKILLS OF PUPILS IN TECHNICAL EDUCATION
Popis výsledku anglicky
The scientific study is focused on solving research on the correlation of theoretical knowledge and psychomotor skills in solving technical problem problems in lower secondary education. In technical subjects in primary school, students are not only acquainted with theoretical information, but the emphasis is mainly on the acquisition of skills in the psychomotor field. The aim of the scientific study is to characterize psychomotor skills. In the second part of the study, we present a proposal of practical problem tasks for 7th grade students in lower secondary education. Subsequently, we carried out pedagogical research aimed at finding out not only the level of acquired skills of educators in the cognitive and psychomotor education, but also the influence of XXXIV. DIDMATTECH 2021 EÖTVÖS LORÁND UNIVERSITY (ELTE) FACULTY OF INFORMATICS 320 theoretical knowledge on the acquisition of practical skills by pupils in the 7th grade of primary school.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of XXXIV. DidMatTech 2021 Conference New Methods and Technologies in Education, Research and Practice
ISBN
978-963-489-413-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
319-336
Název nakladatele
Eötvös Loránd University, Budapest, HU
Místo vydání
Eötvös Loránd University, Budapest, HU
Místo konání akce
E?tv?s Loránd University in Budapest
Datum konání akce
2. 9. 2021
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—