Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Začleňování prevence rizikového chování do běžných vyučovacích hodin základní školy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F22%3AA2302GZ0" target="_blank" >RIV/61988987:17450/22:A2302GZ0 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://pdf.osu.cz/kpg/veda-vyzkum-spoluprace/" target="_blank" >https://pdf.osu.cz/kpg/veda-vyzkum-spoluprace/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Začleňování prevence rizikového chování do běžných vyučovacích hodin základní školy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tento příspěvek se zabývá problematikou začleňování a realizaci preventivních aktivit proti rizikovému chování žáků v běžných vyučovacích hodinách základní školy. Považujeme za důležité, aby byli žáci informování o následcích a rizicích chování, kterého se dopouštějí, neboť díky tomu, se mohou tomuto chování vyhnout. Tyto informace jim v první řadě podává škola formou realizace prevence rizikového chování. Dle školního vzdělávacího programu by se tyto aktivity měly odehrávat nejen díky preventivním programům, ale i díky začleňování těchto aktivit do běžných vyučovacích hodin. Toto začleňování však ovlivňují určité faktory, o kterých tento text pojednává.

  • Název v anglickém jazyce

    INCORPORATING THE PREVENTION OF RISK BEHAVIOR INTO ELEMENTARY SCHOOL REGULAR SUBJECTS

  • Popis výsledku anglicky

    This contribution deals with the issue of inclusion and implementation of preventive activities against pupils' risky behavior in regular elementary school lessons. We consider it important that students are informed about the consequences and risks of the behavior they engage in, because thanks to this, they can avoid this behavior. This information is primarily given to them by the school in the form of implementation of prevention risky behavior. According to the school curriculum, these activities should take place not only thanks to preventive programs, but also thanks to the inclusion of these activities in regular lessons. However, certain factors that are discussed in this text affect this inclusion.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50901 - Other social sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodní vědecké a odborné konference X. SPECIÁLNĚ PEDAGOGICKÁ KONFERENCE K 20. VÝROČÍ KATEDRY: 25 let studia speciální pedagogiky v Ostravě, 20 let katedry speciální pedagogiky

  • ISBN

    978-80-7599-353-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    213-226

  • Název nakladatele

    Pedagogická fakulta Ostravské univerzity

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    10. 11. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku