Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza preventivně výchovné činnosti u rizikového chování žáků středních škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21460%2F24%3A00377798" target="_blank" >RIV/68407700:21460/24:00377798 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza preventivně výchovné činnosti u rizikového chování žáků středních škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá analýzou preventivně výchovné činnosti u rizikového chování žáků středních škol. Teoretická část práce představuje problematiku rizikového chování, jeho dělení a možnosti prevence ve školách. Dále rozebírá organizaci prevence ve školství a představuje, jak by měl vypadat efektivní preventivní program. Na teoretickou část navazuje praktická část diplomové práce. Tato část práce představuje náš výzkum založený na nestandardizovaném dotazníkovém šetření mezi žáky středních škol, které bylo doplněno o řízené rozhovory se školními metodiky prevence a výchovnými poradci. Výsledky výzkumu prezentují výskyt jednotlivých typů rizikového chování, formu preventivních programů a přínos preventivních programů podle žáků. V závěru jsou shrnuty výsledky a cíle práce a uvedeno doporučení pro možné změny, které vyplývají z našich výsledků.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of Preventive Educational Activities for Risky Behavior of Secondary School Students

  • Popis výsledku anglicky

    This thesis deals with the analysis of preventive educational activities regarding the risky behavior of high school students. The theoretical part of the thesis introduces the issue of risky behavior, its classification, and the possibilities of prevention in schools. It further discusses the organization of prevention in education and presents what an effective preventive program should look like. The practical part of the thesis follows the theoretical part. This section presents our research based on non-standardized questionnaire surveys among high school students, supplemented by structured interviews with school prevention coordinators and educational counselors. The research results present the occurrence of various types of risky behavior, the form of preventive programs, and the benefits of preventive programs according to students. In conclusion, the results and objectives of the thesis are summarized, and recommendations for possible changes arising from our results are provided.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aspekty práce pomáhajících profesí 2024. Recenzovaný sborník ze studentské vědecké konference

  • ISBN

    978-80-01-07321-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    32

  • Strana od-do

    265-296

  • Název nakladatele

    České vysoké učení technické v Praze

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Kladno

  • Datum konání akce

    25. 10. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku