Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Role školy v souvislosti s řešením prevence kázeňských problémů z pohledu začínajících učitelů a sociálních pedagogů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12410%2F17%3A43896266" target="_blank" >RIV/60076658:12410/17:43896266 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Role školy v souvislosti s řešením prevence kázeňských problémů z pohledu začínajících učitelů a sociálních pedagogů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zaměřuje na charakteristiku problémů realizace primární prevence v současné škole a následně představuje teoretická východiska projektu "Připravenost studentů a čerstvých absolventů PF JU na řešení výchovných problémů žáků" (GAJU 154/2016/S). Autor se v textu zamýšlí nad problematikou role školy ve výchově a prevenci rizikového chování. Zmiňuje aspekty, které problematizují efektivní výchovné poslání školy a práci učitele, zaměřenou na změnu postojů a ovlivnění negativních forem chování žáků. Text charakterizuje ideové předpolí výzkumů, které se v rámci výše zmíněného projektu realizují s cílem analyzovat výchovnou a preventivní práci učitele základní školy.

  • Název v anglickém jazyce

    The role of the school in addressing the prevention of disciplinary problems from the point of view of novice teachers and social educators

  • Popis výsledku anglicky

    The paper focuses on the characterization of problems of implementation of primary prevention in the current school and then presents the theoretical background of the project &quot;Preparedness of students and fresh graduates of PF JU on solving educational problems of pupils&quot; (GAJU 154/2016 / S). The author discusses the issue of the role of the school in the education and prevention of risky behavior. It mentions aspects that challenge the effective educational mission of the school and the work of the teacher, aimed at changing attitudes and influencing negative forms of pupil behavior. The text characterizes the ideological background of the research carried out in the above-mentioned project in order to analyse the educational and preventive work of the elementary school teacher.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Socialia 2017 Participácia sociálnych pedagogov a iných pomáhajúcich profesií na prevencii a riešení sociálnopatologicých javov u detí, mládeže a dospelých v krajinách V4 ? súčasný stav, problémy a priority

  • ISBN

    978-80-557-1331-1

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    49-52

  • Název nakladatele

    Belianum, Univerzita Máteje Bela, Banská Bystrica

  • Místo vydání

    Banská Bystrica

  • Místo konání akce

    Pedagogická fakulta UMB Banská Bystrica

  • Datum konání akce

    5. 10. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku