Malí a velcí - kooperace žáků a studentů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F22%3AA25039EW" target="_blank" >RIV/61988987:17450/22:A25039EW - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://stella.uniba.sk/texty/PDF_MS_creaae_2022.pdf" target="_blank" >https://stella.uniba.sk/texty/PDF_MS_creaae_2022.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Malí a velcí - kooperace žáků a studentů
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek prezentuje projekt Malí a velcí, který byl postaven na vzájemné kooperaci a výměnězkušenosti mezi žáky základní školy ZŠ Pokorného v Ostravě a studenty Pedagogické fakulty OU v Ostravě,oboru výtvarné výchovy. V rámci projektu se malí - žáci dostali do kontaktu nejen s problematikou výtvarnéhovzdělávání a výtvarné tvorby, ale také do sociálního a kulturního kontaktu v rámci společné tvorby s velkými- studenty oboru výtvarné výchovy, budoucími pedagogy. Cílem projektu bylo rozvíjet vzájemnou spolupráci ainterakci v tvůrčím procesu, kde docházelo k ovlivňování žáků studenty a naopak, rozvíjely se sociální, personálníi komunikační kompetence mimo klasickou výuku výtvarné výchovy.
Název v anglickém jazyce
SMALL AND BIG – COOPERATION OF PUPILS AND STUDENTS
Popis výsledku anglicky
The paper presents the Small and Large project, which was based on mutual cooperation and exchangeof experience between pupils of the Pokorný Elementary School in Ostrava and students of the Facultyof Education at the University of Ostrava in the field of art education. Within the project, the pupils cameinto contact not only with the issues of art education and art creation, but also in social and cultural contactwithin the framework of joint work with large - students of the field of art education, future teachers. The aimof the project was to develop mutual cooperation and interaction in the creative process, where students wereinfluenced by students and, conversely, social, personal and communication competencies were developedoutside the classical art education.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
60500 - Other Humanities and the Arts
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
CREA-AE 2022. Kreatívne reflexívne emocionálne alternatívne – umelecké vzdelávanie
ISBN
978-80-223-5505-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
131-140
Název nakladatele
Univerzita Komenského v Bratislave
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
23. 5. 2022
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—