Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Použití aplikací rozšířené reality na prvním stupni ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F24%3AA25039RL" target="_blank" >RIV/61988987:17450/24:A25039RL - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://eduo.osu.cz/handle/123456789/114" target="_blank" >https://eduo.osu.cz/handle/123456789/114</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Použití aplikací rozšířené reality na prvním stupni ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vývoj digitálních technologií je pro mladou generaci samozřejmostí, protože se narodili do digitálního světa. Je potřebné integrovat tyto technologie do vzdělávání již od útlého věku a vytvořit pro žáky produktivní prostředí pro učení se objevováním, které přispívají k rozvoji jejich dalších kompetencí. Digitální technologie rozšířené reality (AR) se stávají stále více běžnými nástroji v moderním vzdělávání. Právě tyto technologie umožňují učitelům a studentům interaktivnější a zábavnější způsob učení a výuky. Metodika je určena jako průvodce pro učitele, kteří chtějí začít využívat AR ve svých výukových procesech. Poskytuje základní informace o tom, co je AR, jak funguje a jaké jsou jeho výhody a nevýhody. Dále se zaměřuje na konkrétní příklady využití AR ve výuce a poskytuje návody a tipy, jak AR efektivně integrovat do výuky. Metodika také obsahuje praktické rady pro výběr vhodných AR aplikací a nástrojů a uvádí několik příkladů aktivit, které lze s AR provádět.

  • Název v anglickém jazyce

    Use of augmented reality applications in the first grade of elementary school

  • Popis výsledku anglicky

    The development of digital technologies is a matter of course for the young generation, since they were born into the digital world. It is necessary to integrate these technologies into education from an early age and create a productive, discovery learning environment for students that contributes to development their other competencies. Augmented reality (AR) digital technologies are becoming more and more common tools in the modern world education. It is these technologies that make teachers and students more interactive and fun way of learning and teaching. The methodology is intended as a guide for teachers who want to start using AR in their teaching processes. It provides basic information about what AR is, how it works and what it is like its advantages and disadvantages. It also focuses on specific examples of the use of AR in teaching and provides instructions and tips on how to effectively integrate AR into teaching. The methodology also includes practical advice for choosing suitable AR applications and tools and gives several examples of activities that can be done with AR.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10200 - Computer and information sciences

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7599-438-7

  • Počet stran knihy

    36

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Kód UT WoS knihy