Jak dál v tvorbě učebnic mateřštiny
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F96%3AA08000GD" target="_blank" >RIV/61988987:17450/96:A08000GD - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak dál v tvorbě učebnic mateřštiny
Popis výsledku v původním jazyce
Autorka obhajuje potřebu komunikačního principu ve výuce mateřštiny. Gramatické učivo může přidat nové kvality k dětským komunikačním dovednostem, především pak schopnost využívat spisovný jazyk.
Název v anglickém jazyce
How to proceed shaping mother-tongue textbooks
Popis výsledku anglicky
The author defends the idea of communication principle of mother tongue teaching at school. The grammar should add a new quality to the children´s speech abilities, i.e. the ability to use the standard language code of the mother tongue.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
1996
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pedagogické vědy
ISBN
80-7042-107-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
93-97
Název nakladatele
Ostravská univerzita
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—