Má učitel v české republice podmínky k tvořivé činnosti?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17450%2F98%3A00000016" target="_blank" >RIV/61988987:17450/98:00000016 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Má učitel v české republice podmínky k tvořivé činnosti?
Popis výsledku v původním jazyce
Z výsledků řešení 1. etapy mezinárodníůho profesiografického výzkumu nazvaného Komparací ke kooperaci vyplývá velká zatíženost učitelůprofesními činnostmi. Přesto učitelé akcentují tvořivý charakter své činnosti. Ukázka přípravy bloku výuky.
Název v anglickém jazyce
Has the Teacher in the Czech Republic Good Conditions for Creative Activity?
Popis výsledku anglicky
The results of the first stage of the international professiographic research "Comaparing Leading to Cooperation" reveal that though teachers are fraught with professional activities they stress the creative character of their activity. A sample of prepa
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
1998
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Tvořivá škola
ISBN
80-85931-63-X
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
—
Název nakladatele
Masarykova univerzita Brno, Pedagogická fakulta
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—