Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A Voice in the Wilderness

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17500%2F11%3AA12013D5" target="_blank" >RIV/61988987:17500/11:A12013D5 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    polština

  • Název v původním jazyce

    Global Communication festival 2011

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Co nám ukázala letošní přehlídka Global communication 2011? Jaké jsou možnosti performance art v rámci strategií forem umění ve veřejném prostoru, jimiž se tento festival programově zabýval? Můžeme stanovit a popsat definitivum strategií a forem performance ve veřejném prostoru? Jak tyto obsahy pracují se subjektem a objektem? Můžeme mluvit o performativních formách jako universálním výrazovém prostředku? Nebo jsme odkázání na dekonstrukci forem a významů? Je obecně umělecké dílo autonomní natolik, že je jeho recepce a společensko-kritická funkce mimoběžná? Médium performance je nenahraditelné svým vztahem k prožívání autentických, zhmotněných psychosomatických funkcí vnímání. Tyto podněty ale nejsou samoúčelné, rozvíjí se strukturovaně v čase a prostoru. Chce naznačit samotný akt prožívání v rámci uzavřeného dění.

  • Název v anglickém jazyce

    A Voice in the Wilderness

  • Popis výsledku anglicky

    What is the message of this year?s Global Communication festival 2011? What are the possibilities of performance art in the framework of art forms strategies in public space, which was the main subject of the festival? Can a definitive assessment of strategies and forms of performance in public space be established and described? How do these contents deal with the subject and the object? Can performative forms be defined as a universal means of expression? Or is deconstruction of forms and meanings unavoidable? Is an artwork in general autonomous enough, so that its reception and social-critical function are non-parallel and non-intersecting? Performance as a medium is irreplaceable due to its relation to experiencing authentic, materialised psychosomatic functions of perception. However, these experiences are not self-evident, they are developed in a structured way in time and space. Performance implies the very act of experience within an individual action.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Volání na poušti

  • ISBN

    978-83-62140-72-5

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    15-18

  • Počet stran knihy

    50

  • Název nakladatele

    mazowieckie centrum sztuki współczesnej ?elektrownia?, Radom, PL; Dům umění města Brna, CZ

  • Místo vydání

    Polsko

  • Kód UT WoS kapitoly