Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Současné umění ve výtvarné výchově prakticky:Performativní strategie II. - Zvukové experimenty II.díl

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11410%2F19%3A10420133" target="_blank" >RIV/00216208:11410/19:10420133 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=CfaWjltjt_" target="_blank" >https://verso.is.cuni.cz/pub/verso.fpl?fname=obd_publikace_handle&handle=CfaWjltjt_</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Současné umění ve výtvarné výchově prakticky:Performativní strategie II. - Zvukové experimenty II.díl

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek je pokračováním metodicky propracované řady setkávání se současným výtvarným uměním v hodinách výtvarné výchovy. Autorka si v tomto dílu vybrala práci Dialtones: A Telesymphony amerického umělce, programátora a pedagoga Golana Levina. Jedná se o revoluční zvukovou performanci, představenou na festivalu nových médií Ars Electronica v rakouském Linci v roce 2001. Levin zde vychází z myšlenky, že mobilní telefon je umělecký výrazový prostředek, který všichni nosíme s sebou. Ukazuje, jak je možné tento nový výrazový prostředek využít k umělecké performanci se zapojením publika. Alternativní provedení toho zvukového experimentu v hodině výtvarné výchovy nabízí využití mobilního telefonu jako výrazového prostředku a povahou zadání také přesah do dalších předmětů - anglického jazyka a hudební výchovy.

  • Název v anglickém jazyce

    Contemporary Art in Art Education Practice: Perfotmative Strategies II. - Sound Experiments, Part II

  • Popis výsledku anglicky

    The article is a continuation of a methodically elaborated series of encounters with contemporary visual art in art education. In this part, the author chose the work Dialtones: A Telesymphony by the American artist, programmer and educator Golan Levin, and his revolutionary sound performance, presented at the Ars Electronica New Media Festival in Linz, Austria in 2001. Levin claims that the mobile phone is an artistic means of expression that we all carry with us. He shows how this new means of expression can be used for artistic performance with the involvement of the audience. An alternative implementation of this sound experiment in art class offers the use of a mobile phone as a means of expression and, by the nature of the assignment, the experiment is also an overlap into other school subjects - English language and music education.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Výtvarná výchova

  • ISSN

    1210-3691

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    59/2019

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3-4/2019

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    74-78

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus