Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výsledky seizmických měření na tunelech IV. Železničního koridoru

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27120%2F11%3A86079222" target="_blank" >RIV/61989100:27120/11:86079222 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výsledky seizmických měření na tunelech IV. Železničního koridoru

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na tunelech IV. železničního koridoru bylo realizováno několik unikátních experimentálních měření seizmické odezvy trhací práce. Tyto trhací práce byly prováděny během ražby tunelů v rámci modernizace úseku trati Votice-Benešov u Prahy, ležícím na IV. národním železničním koridoru. Seizmické experimenty byly soustředěny na vibrační efekt v blízké zóně, tzn. první desítky metrů. Senzory byly umístěny na počvě tunelu a na povrchu. Nejbližší senzor byl umístěn ve vzdálenosti 4,5 m od zdroje vibrací. Tentopříspěvek prezentuje výsledky experimentálních měření a jejich interpretaci, zejména pak závislost mezi vzdáleností a maximální amplitudou rychlosti kmitání.

  • Název v anglickém jazyce

    Results of seismic measurement in tunnels on the railway corridor IV

  • Popis výsledku anglicky

    In the Railway Corridor IV tunnels were realised several unique experimental measurements of blasting operation seismic response. These blasts were performed during tunnels? driving in frame of the Votice-Benešov u Prahy rail track modernization on the National Railway Corridor IV. seismic experiments were concentrated on vibration effect in near zone, i.e. first tens of meters. Sensors were placed on bottom of tunnel and on the surface. The nearest sensor was located in distance 4.5 m from source of vibrations. This paper presents selected results of experimental measurements and their interpretation, especially relation between distances and maximal velocity amplitudes.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JM - Inženýrské stavitelství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Sborník vědeckých prací VŠB-TUO, řada stavební

  • ISSN

    1213-1962

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XI

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    117-126

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus