Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Knowledge asessment of student's high school mathematics

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27120%2F19%3A10242750" target="_blank" >RIV/61989100:27120/19:10242750 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Knowledge asessment of student's high school mathematics

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Unacquaintance of high school mathematics is a problem that accompanies students at VSB-TU Ostrava during the whole period of study. In this article, we will introduce the results of a questionnaire survey among students of the first year, in which they evaluated their knowledge of high school mathematics themselves. We compared their subjective opinion with the results of our testing carried out in preparation of new admission procedures at VSB-TU Ostrava.

  • Název v anglickém jazyce

    Knowledge asessment of student's high school mathematics

  • Popis výsledku anglicky

    Unacquaintance of high school mathematics is a problem that accompanies students at VSB-TU Ostrava during the whole period of study. In this article, we will introduce the results of a questionnaire survey among students of the first year, in which they evaluated their knowledge of high school mathematics themselves. We compared their subjective opinion with the results of our testing carried out in preparation of new admission procedures at VSB-TU Ostrava.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    APLIMAT 2019 : 18th Conference on Applied Mathematics : proceedings : February 5-7, 2019, Bratislava, Slovak Republic

  • ISBN

    978-1-5108-8214-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    243-252

  • Název nakladatele

    Slovak University of Technology in Bratislava

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    5. 2. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku