Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

STUDIE BEZPEČNÉ JÍZDY ZÁSAHOVÉHO POŽÁRNÍHO AUTOMOBILU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27200%2F17%3A10235757" target="_blank" >RIV/61989100:27200/17:10235757 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989100:27510/17:10235757

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    STUDIE BEZPEČNÉ JÍZDY ZÁSAHOVÉHO POŽÁRNÍHO AUTOMOBILU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Príspevok je zameraný na analýzu jazdy k zásahu požiarneho automobilu prvého výjazdu typu CAS z pohľadu geometrie terénu a jazdných parametrov vozidla aj charakteristík vozovky. V úvodu je prevedená analýza výjazdovej činnosti vo sledovanom regióne. Nasleduje výber trasy z pohľadu najväčšej frekvencie výjazdov za sledované obdobie a spracovanie údajov o trase výjazdu v grafickom systéme s cieľom zistenia geometrie trasy. V závere sú prevedené teoretické výpočty parametrov charakterizujúcich bezpečnú jazdu sledovaného vozidla na vybranej trase.

  • Název v anglickém jazyce

    THE STUDY OF SAFE DRIVING A FIRE FIGHTING VEHICLE

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on the analysis of a first exit vehicle ride while intervene, from the perspective of the terrain geometry, driving parameters of the vehicle and roadway characteristics. The analysis of exit activity in the monitored region was performed at first. Next, routes with the highest frequency of departure activity during the reporting period were selected. Then, exit routes data were processed in the graphic system, in order to determine the geometry of routes. Finally, theoretical calculations of parameters characterizing a safe ride of observed vehicle driven on the selected route were made.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50703 - Transport planning and social aspects of transport (transport engineering to be 2.1)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Riešenie krízových situácií v špecifickom prostredí : zborník príspevkov z 22. medzinárodnej vedeckej konferencie : Žilina, 24. - 25. máj 2017

  • ISBN

    978-80-554-1332-7

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    147-154

  • Název nakladatele

    EDIS - Žilina University Publisher

  • Místo vydání

    Žilina

  • Místo konání akce

    Žilina

  • Datum konání akce

    24. 5. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku