Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

DYNAMIKA JÍZDY ZÁSAHOVÉHO POŽÁRNÍHO AUTOMOBILU V MĚSTSKÉ AGLOMERACI ZLÍN

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27200%2F19%3A10243050" target="_blank" >RIV/61989100:27200/19:10243050 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989100:27510/19:10243050

  • Výsledek na webu

    <a href="https://criscon.cz/doc/Sbornik_CrisCon_2019.pdf" target="_blank" >https://criscon.cz/doc/Sbornik_CrisCon_2019.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    DYNAMIKA JÍZDY ZÁSAHOVÉHO POŽÁRNÍHO AUTOMOBILU V MĚSTSKÉ AGLOMERACI ZLÍN

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je zaměřen na analýzu jízdy k zásahu požárního automobilu prvního výjezdu druhu CAS u jednotek HZS ČR v městské aglomeraci Zlín. Výjezdová činnost je studována z pohledu geometrie terénu a jízdních parametrů vozidla. V úvodu je provedena analýza statistiky výjezdové činnosti. Následuje výběr tras z pohledu největších četnosti výjezdů a zjištění geometrie tras. V návaznosti jsou následně provedeny teoretické výpočty parametrů charakterizujících bezpečnou jízdu vozidla na vybrané trase. Ve finále je provedeno vyhodnocení reálných záznamů z jízd k zásahům.

  • Název v anglickém jazyce

    RESCUE FIREFIGHTING TRUCK DRIVING DYNAMICS IN ZLIN URBAN AGGLOMERATION

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with the analysis of the first-response firefighting trucks&apos; (water-tenders) emergency drive. These vehicles are deployed at FRS CR units in the Zlín urban agglomeration. The analysis of emergency drives focuses on the terrain geometry and the vehicle&apos;s driving parameters. The analysis of statistical data is carried out at first. Next, the selection of the most frequent exit directions and the route geometry mapping follows. Theoretical calculations of parameters characterizing the safe driving style on the selected route are performed then. Finally, the evaluation of real emergency drives&apos; records and their comparison with theoretically calculated values is made.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50400 - Sociology

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/VH20182021035" target="_blank" >VH20182021035: Bezpečná jízda zásahové požární techniky k zásahu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Krizové řízení a řešení krizových situací = Crisis Management and Crisis Situation Solutions : proceedings : 12.-13.9.2019, FLKŘ Uherské Hradiště

  • ISBN

    978-80-7454-875-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    90-100

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

    Uherské Hradiště

  • Datum konání akce

    12. 9. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku