Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Testing of a car engine control unit using the hardware-in-the-loop simulation

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27230%2F02%3A00001861" target="_blank" >RIV/61989100:27230/02:00001861 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Testing of a car engine control unit using the hardware-in-the-loop simulation

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with a problem of prototyping the car engine control unit by using a method that is known as hardware-in-the-loop simulation. MATLAB toolboxes, namely Simulink, Real-Time Workshop and Real-Time Windows Target, are employed to prepare an engine model in a computer. The Simulink model communicates with the engine control unit via a multifunction card of the MF 604 type. Computer simulates sensors and behaviour of a real spark-ignition engine to prototype an attached control unit. An enginedynamic is based on the mass balance of air in the volume of the intake manifold and the rotational dynamic calculation of the crankshaft

  • Název v anglickém jazyce

    Testing of a car engine control unit using the hardware-in-the-loop simulation

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with a problem of prototyping the car engine control unit by using a method that is known as hardware-in-the-loop simulation. MATLAB toolboxes, namely Simulink, Real-Time Workshop and Real-Time Windows Target, are employed to prepare an engine model in a computer. The Simulink model communicates with the engine control unit via a multifunction card of the MF 604 type. Computer simulates sensors and behaviour of a real spark-ignition engine to prototype an attached control unit. An enginedynamic is based on the mass balance of air in the volume of the intake manifold and the rotational dynamic calculation of the crankshaft

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JB - Senzory, čidla, měření a regulace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of 3rd International Carpatian Control Conference

  • ISBN

    80-248-0089-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    347-352

  • Název nakladatele

    Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Malenovice

  • Datum konání akce

    27. 5. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku