Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

COMPUTATIONAL MODEL OF THE AVIATION DIESEL ENGINE FOR HIL TESTING

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26210%2F18%3APU130647" target="_blank" >RIV/00216305:26210/18:PU130647 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://pernerscontacts.upce.cz/53_2018/Kucera.pdf" target="_blank" >http://pernerscontacts.upce.cz/53_2018/Kucera.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    COMPUTATIONAL MODEL OF THE AVIATION DIESEL ENGINE FOR HIL TESTING

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article deals with the development of a computational diesel engine model for the aerospace industry and HIL testing. The model is assembled from the blocks of own libraries in the Simulink software. To verify functionality, it was implemented on hardware for HIL testing, and responses to inputs generated by a simple real-time control algorithm were monitored. The aim was to verify and optimize the computational model for subsequent HIL testing with the prototype ECU.

  • Název v anglickém jazyce

    COMPUTATIONAL MODEL OF THE AVIATION DIESEL ENGINE FOR HIL TESTING

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with the development of a computational diesel engine model for the aerospace industry and HIL testing. The model is assembled from the blocks of own libraries in the Simulink software. To verify functionality, it was implemented on hardware for HIL testing, and responses to inputs generated by a simple real-time control algorithm were monitored. The aim was to verify and optimize the computational model for subsequent HIL testing with the prototype ECU.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20302 - Applied mechanics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    R - Projekt Ramcoveho programu EK

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Perners' Contacts

  • ISSN

    1801-674X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    XIII

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    4-10

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus