Suspension of Railway bogies
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27230%2F03%3A00008981" target="_blank" >RIV/61989100:27230/03:00008981 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Abfederung von Eisenbahndrehgestellen
Popis výsledku v původním jazyce
Die Bestrebung dieses Beitrags ist es, zur Erkenntnis von dynamischen Eigenschaften der Eisenbahndrehgestelle beizutragen und die Mőglichkeiten fűr die Verbesserung von deren Eigenschaften und Prűfverfahren zu zeigen.
Název v anglickém jazyce
Suspension of Railway bogies
Popis výsledku anglicky
Die Bestrebung dieses Beitrags ist es, zur Erkenntnis von dynamischen Eigenschaften der Eisenbahndrehgestelle beizutragen und die Mőglichkeiten fűr die Verbesserung von deren Eigenschaften und Prűfverfahren zu zeigen.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JR - Ostatní strojírenství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
EI-Der Eisenbahningenieur
ISSN
86-332-C2566
e-ISSN
—
Svazek periodika
54
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
DE - Spolková republika Německo
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
37-43
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—