Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vyhodnocení vibrací automobilu při volnoběhu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27230%2F04%3A00010560" target="_blank" >RIV/61989100:27230/04:00010560 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Vyhodnocení vibrací automobilu při volnoběhu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Subjective feeling of ride comfort is important for today's cars. Random burst shaking while the car engine is running at idle is a phenomenon that is very disturbing for drivers. This phenomenon is a sign that is something wrong for suspicion customers.The paper deals with engine vibration measurements and consecutive assessment of engine trajectory shape. The measurement system was instrumented by PULSE, the signal analyser. Time history of vibration was spited into time interval corresponding to theengine double revolutions. The time records were improved by filtration in the frequency domain using the Fourier transform. The analysis results in planar orbit plots of the engine point where it is attached the absorber

  • Název v anglickém jazyce

    Vyhodnocení vibrací automobilu při volnoběhu

  • Popis výsledku anglicky

    Subjective feeling of ride comfort is important for today's cars. Random burst shaking while the car engine is running at idle is a phenomenon that is very disturbing for drivers. This phenomenon is a sign that is something wrong for suspicion customers.The paper deals with engine vibration measurements and consecutive assessment of engine trajectory shape. The measurement system was instrumented by PULSE, the signal analyser. Time history of vibration was spited into time interval corresponding to theengine double revolutions. The time records were improved by filtration in the frequency domain using the Fourier transform. The analysis results in planar orbit plots of the engine point where it is attached the absorber

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JB - Senzory, čidla, měření a regulace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XXIX. Seminary ASR '04 "Instruments and Control"

  • ISBN

    80-248-0590-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    139-145

  • Název nakladatele

    VŠB - Technická univerzita Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava - Poruba

  • Datum konání akce

    30. 4. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku