Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Příspěvek ke tvarovým proporcím přední části rámu automobilu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27230%2F04%3A00019994" target="_blank" >RIV/61989100:27230/04:00019994 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Contribution to Car Frontal Frame Structure Design

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The entire carried out research deals with the car frontal frame stricture crash problem. In particular, conducted studz is aimed at general design improvement for the situation of car crash to rigit unmovable wall with different angles of contact. Structure behaviour was studied from the mechanical point if view and new design was suggested. Performance describing data calculated from the new design were confronted to status quo ante. The best performance design was chosen for further improvement via optimization. As obtained result, the set of new proportion ratios for designing of frontal car frame structure was calculated

  • Název v anglickém jazyce

    Contribution to Car Frontal Frame Structure Design

  • Popis výsledku anglicky

    The entire carried out research deals with the car frontal frame stricture crash problem. In particular, conducted studz is aimed at general design improvement for the situation of car crash to rigit unmovable wall with different angles of contact. Structure behaviour was studied from the mechanical point if view and new design was suggested. Performance describing data calculated from the new design were confronted to status quo ante. The best performance design was chosen for further improvement via optimization. As obtained result, the set of new proportion ratios for designing of frontal car frame structure was calculated

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JL - Únava materiálu a lomová mechanika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Fracture Damage of Structural Parts

  • ISBN

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    VŠB - Technická univerzita Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava a Velké Bílovice

  • Datum konání akce

    6. 9. 2004

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku