Posouzení vlivu deformačního členu při simulacích nárazu autobusu s osobním automobilem
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F15%3A00235980" target="_blank" >RIV/68407700:21220/15:00235980 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Posouzení vlivu deformačního členu při simulacích nárazu autobusu s osobním automobilem
Popis výsledku v původním jazyce
Zpráva popisuje posouzení vlivu deformačního členu autobusu při jeho čelním nárazu s osobním automobilem. Byly provedeny simulace nárazu při různých rychlostech ve variantách při použití deformačního členu a bez něj. Porovnáním průběhů sil, rychlostí a posuvů osobního automobilu a deformací konstrukce autobusu byl posouzen jeho přínos.
Název v anglickém jazyce
The influence of the deformation element in collision simulations of the bus and the car
Popis výsledku anglicky
This report describes the assessment of the influence of the deformation element usage on the bus during the frontal collision with the car. Crash simulation were performed at various speeds and in variants using deformational member and without it. Comparing diagrams of force, velocity and displacement of the car and deformation of the of the bus structure was assessed.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
JI - Kompositní materiály
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TE01020020" target="_blank" >TE01020020: Centrum kompetence automobilového průmyslu Josefa Božka</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
17
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
CKAVJB
Verze
—