Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Diagnostic Internal Combustion Engine Based on Crankshaft Angular Accelaration

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27230%2F11%3A86080164" target="_blank" >RIV/61989100:27230/11:86080164 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Diagnostic Internal Combustion Engine Based on Crankshaft Angular Accelaration

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Crankshaft instantaneous angular acceleration, which evaluated by second derivative of the crankshaft rotation with respect to time contains information for fault diagnostic. In this paper, phase modulation signal is derived from the phase of an analytical signal which evaluated by using the Hilbert Transform technicque. To verify the signal analysis technique, the engine model created originally by John J. Moskwa needs to be extended to produce fluctuation of the crankshaft angular acceleration and toimplement the extended model into the dSPACE equipment to control and diagnose the IC engine.

  • Název v anglickém jazyce

    Diagnostic Internal Combustion Engine Based on Crankshaft Angular Accelaration

  • Popis výsledku anglicky

    Crankshaft instantaneous angular acceleration, which evaluated by second derivative of the crankshaft rotation with respect to time contains information for fault diagnostic. In this paper, phase modulation signal is derived from the phase of an analytical signal which evaluated by using the Hilbert Transform technicque. To verify the signal analysis technique, the engine model created originally by John J. Moskwa needs to be extended to produce fluctuation of the crankshaft angular acceleration and toimplement the extended model into the dSPACE equipment to control and diagnose the IC engine.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BC - Teorie a systémy řízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Technical Computing Prague 2011

  • ISBN

    978-80-7080-794-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    1-7

  • Název nakladatele

    Humusoft, s. r. o.

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    8. 11. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku