Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Poloprovozní model vakového pásového dopravníku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27230%2F12%3A86082279" target="_blank" >RIV/61989100:27230/12:86082279 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Poloprovozní model vakového pásového dopravníku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Popisované dopravní zařízení je jedním z možných konstrukčních řešení pásové dopravy, kde sypká hmota je dopravována v uzavřené štěrbině dopravního pásu. Štěrbina vzniká vzájemným přiblížením okrajů dopravního pásu, které bývají opatřeny navulkanizovanými podélnými členy. Podélné členy slouží k vedení dopravního pásu a k jeho zavěšení na speciální konstrukci osazenou řadou podpěrných kotoučů. Kapsový dopravník umožňuje dopravovat hmoty v úklonu větším o 5 až 10° než u pásového dopravníku běžné konstrukce. Taktéž je umožněna doprava v horizontálních obloucích podstatně vyšších než u standardních dopravníku vlivem nižší ohybové tuhosti pásu kapsového dopravníku.

  • Název v anglickém jazyce

    The semiindustrials model of bag belt conveyor

  • Popis výsledku anglicky

    Described transporter is one of possible structural design belt transport, where loose material is handling in enclosure aperture conveyor belt. Aperture originating mutual approximation margin conveyor belts, which used to be procuration scorching lengthwise members. Lengthwise members be instrumental towards lead conveyor belt and to his suspension on special construction recess series suspensory disk. The bag belt conveyor allows transport masses in slant bigger about 5 when 10° than in belt conveyorcommon construction. Likewise is facilitation transport in horizontal mystify essentially higher than in standard conveyer owing to lower flexural stiffness zone of the bag belt conveyor.

Klasifikace

  • Druh

    G<sub>funk</sub> - Funkční vzorek

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA02020948" target="_blank" >TA02020948: Vývoj nového typu kontinuálního dopravního zařízení, pásového dopravníku s krycím pásem, s ohledem na ochranu životního prostředí a snížení provozních nákladů.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    053/14-09-2012_F

  • Číselná identifikace

  • Technické parametry

    Funkční vzorek dále využíván ve výuce na VŠB - TUO.

  • Ekonomické parametry

    Určeno k manipulaci se sypkými hmotami v uzavřené štěrbině dopravního pásu, pro laboratorní účely.

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

    61989100

  • Název vlastníka

    Vysoká škola báňská - Technická univerzita, Fakulta strojní

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    N - Využití výsledku jiným subjektem je možné bez nabytí licence (výsledek není licencován)

  • Požadavek na licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem