Poloprovozní model vakového pásového dopravníku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27230%2F12%3A86082279" target="_blank" >RIV/61989100:27230/12:86082279 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Poloprovozní model vakového pásového dopravníku
Popis výsledku v původním jazyce
Popisované dopravní zařízení je jedním z možných konstrukčních řešení pásové dopravy, kde sypká hmota je dopravována v uzavřené štěrbině dopravního pásu. Štěrbina vzniká vzájemným přiblížením okrajů dopravního pásu, které bývají opatřeny navulkanizovanými podélnými členy. Podélné členy slouží k vedení dopravního pásu a k jeho zavěšení na speciální konstrukci osazenou řadou podpěrných kotoučů. Kapsový dopravník umožňuje dopravovat hmoty v úklonu větším o 5 až 10° než u pásového dopravníku běžné konstrukce. Taktéž je umožněna doprava v horizontálních obloucích podstatně vyšších než u standardních dopravníku vlivem nižší ohybové tuhosti pásu kapsového dopravníku.
Název v anglickém jazyce
The semiindustrials model of bag belt conveyor
Popis výsledku anglicky
Described transporter is one of possible structural design belt transport, where loose material is handling in enclosure aperture conveyor belt. Aperture originating mutual approximation margin conveyor belts, which used to be procuration scorching lengthwise members. Lengthwise members be instrumental towards lead conveyor belt and to his suspension on special construction recess series suspensory disk. The bag belt conveyor allows transport masses in slant bigger about 5 when 10° than in belt conveyorcommon construction. Likewise is facilitation transport in horizontal mystify essentially higher than in standard conveyer owing to lower flexural stiffness zone of the bag belt conveyor.
Klasifikace
Druh
G<sub>funk</sub> - Funkční vzorek
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TA02020948" target="_blank" >TA02020948: Vývoj nového typu kontinuálního dopravního zařízení, pásového dopravníku s krycím pásem, s ohledem na ochranu životního prostředí a snížení provozních nákladů.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
053/14-09-2012_F
Číselná identifikace
—
Technické parametry
Funkční vzorek dále využíván ve výuce na VŠB - TUO.
Ekonomické parametry
Určeno k manipulaci se sypkými hmotami v uzavřené štěrbině dopravního pásu, pro laboratorní účely.
Kategorie aplik. výsledku dle nákladů
—
IČO vlastníka výsledku
61989100
Název vlastníka
Vysoká škola báňská - Technická univerzita, Fakulta strojní
Stát vlastníka
CZ - Česká republika
Druh možnosti využití
N - Využití výsledku jiným subjektem je možné bez nabytí licence (výsledek není licencován)
Požadavek na licenční poplatek
—
Adresa www stránky s výsledkem
—