Měřící stand pro zjišťování příčné tuhosti dopravních pásů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27230%2F12%3A86082280" target="_blank" >RIV/61989100:27230/12:86082280 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Měřící stand pro zjišťování příčné tuhosti dopravních pásů
Popis výsledku v původním jazyce
K numerickému vyjádření plochy příčného průřezu dopravované sypké hmoty dopravníkem je tedy nutno co nejpřesněji vyjádřit tvar křivky, která je tvořena dopravním pásem při styku jeho okrajů. Tvar křivky, kterou vytvoří dopravní pás kapsového dopravníku,je závislý na příčné tuhosti dopravního pásu. Příčná tuhost dopravního pásu je závislá na typu a konstrukci dopravního pásu (počtu a konstrukčním uspořádání nosných textilních vložek dopravního pásu, druhu a tloušťce horní a spodní krycí pryžové vrstvy).
Název v anglickém jazyce
The measuring stand of lateral stiffness by conveyor belts
Popis výsledku anglicky
For numerical formulation surface cross-section transport loose masses by conveyor is then necessity what most exact express waveform, that is of creation haul at intercourse his margin. Waveform, which creates conveyor belt of the bag belt conveyor, depend upon transverse stiffness conveyor belts. Lateral stiffness conveyor belt depend upon type and construction conveyor belt (of the number of and constructional make-up bearing textile quotations conveyor belt, kind and thickness upper and lower covering rubber strata).
Klasifikace
Druh
G<sub>funk</sub> - Funkční vzorek
CEP obor
JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TA02020948" target="_blank" >TA02020948: Vývoj nového typu kontinuálního dopravního zařízení, pásového dopravníku s krycím pásem, s ohledem na ochranu životního prostředí a snížení provozních nákladů.</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
052/14-09-2012_F
Číselná identifikace
—
Technické parametry
Funkční vzorek dále využíván ve výuce na VŠB - TUO.
Ekonomické parametry
Určeno ke stanovení modulu pružnosti dopravního pásu v příčném směru za účelem počítačového zpracování v programu ANSYS. Dopravní pás se jako celek skládá z kostry, která je tvořena sadou textilních vložek a z krycích vrstev. Za účelem stanovení modulu pružnosti v příčném směru dopravního pásu je možno na daném měřícím standu zkoumat a určit průhyb dopravního pásu od jeho vlastní tíhy při zavěšení na obou koncích.Určeno pro laboratorní účely.
Kategorie aplik. výsledku dle nákladů
—
IČO vlastníka výsledku
61989100
Název vlastníka
Vysoká škola báňská - Technická univerzita, Fakulta strojní
Stát vlastníka
CZ - Česká republika
Druh možnosti využití
N - Využití výsledku jiným subjektem je možné bez nabytí licence (výsledek není licencován)
Požadavek na licenční poplatek
—
Adresa www stránky s výsledkem
—