Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Měřící stand pro zjišťování příčné tuhosti dopravních pásů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27230%2F12%3A86082280" target="_blank" >RIV/61989100:27230/12:86082280 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Měřící stand pro zjišťování příčné tuhosti dopravních pásů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    K numerickému vyjádření plochy příčného průřezu dopravované sypké hmoty dopravníkem je tedy nutno co nejpřesněji vyjádřit tvar křivky, která je tvořena dopravním pásem při styku jeho okrajů. Tvar křivky, kterou vytvoří dopravní pás kapsového dopravníku,je závislý na příčné tuhosti dopravního pásu. Příčná tuhost dopravního pásu je závislá na typu a konstrukci dopravního pásu (počtu a konstrukčním uspořádání nosných textilních vložek dopravního pásu, druhu a tloušťce horní a spodní krycí pryžové vrstvy).

  • Název v anglickém jazyce

    The measuring stand of lateral stiffness by conveyor belts

  • Popis výsledku anglicky

    For numerical formulation surface cross-section transport loose masses by conveyor is then necessity what most exact express waveform, that is of creation haul at intercourse his margin. Waveform, which creates conveyor belt of the bag belt conveyor, depend upon transverse stiffness conveyor belts. Lateral stiffness conveyor belt depend upon type and construction conveyor belt (of the number of and constructional make-up bearing textile quotations conveyor belt, kind and thickness upper and lower covering rubber strata).

Klasifikace

  • Druh

    G<sub>funk</sub> - Funkční vzorek

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TA02020948" target="_blank" >TA02020948: Vývoj nového typu kontinuálního dopravního zařízení, pásového dopravníku s krycím pásem, s ohledem na ochranu životního prostředí a snížení provozních nákladů.</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    052/14-09-2012_F

  • Číselná identifikace

  • Technické parametry

    Funkční vzorek dále využíván ve výuce na VŠB - TUO.

  • Ekonomické parametry

    Určeno ke stanovení modulu pružnosti dopravního pásu v příčném směru za účelem počítačového zpracování v programu ANSYS. Dopravní pás se jako celek skládá z kostry, která je tvořena sadou textilních vložek a z krycích vrstev. Za účelem stanovení modulu pružnosti v příčném směru dopravního pásu je možno na daném měřícím standu zkoumat a určit průhyb dopravního pásu od jeho vlastní tíhy při zavěšení na obou koncích.Určeno pro laboratorní účely.

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

    61989100

  • Název vlastníka

    Vysoká škola báňská - Technická univerzita, Fakulta strojní

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    N - Využití výsledku jiným subjektem je možné bez nabytí licence (výsledek není licencován)

  • Požadavek na licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem