Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluation of Oil Viscosity Influence on Hydraulic Shock in Long Pipe

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27230%2F14%3A86090405" target="_blank" >RIV/61989100:27230/14:86090405 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.scientific.net/AMM.630.85" target="_blank" >http://www.scientific.net/AMM.630.85</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.4028/www.scientific.net/AMM.630.85" target="_blank" >10.4028/www.scientific.net/AMM.630.85</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Evaluation of Oil Viscosity Influence on Hydraulic Shock in Long Pipe

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article is aimed at mathematical simulation and experimental measurement of dynamics of liquid and pipe wall during hydraulic shock. Liquid compressibility and hydraulic line elasticity are taken into account in this case. The mathematical model iscreated using Matlab SimHydraulics software. The long pipe is simulated by means of segmented pipe. Experimental measurement is performed on a hydraulic system, which consists of flow-controlled aggregate, long pipe and seat valve. The hydraulic shock iscaused by step closing of the seat valve that is located at the pipe end. Pressures at the end of the long pipe, oil flow and temperature are experimentally measured.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of Oil Viscosity Influence on Hydraulic Shock in Long Pipe

  • Popis výsledku anglicky

    This article is aimed at mathematical simulation and experimental measurement of dynamics of liquid and pipe wall during hydraulic shock. Liquid compressibility and hydraulic line elasticity are taken into account in this case. The mathematical model iscreated using Matlab SimHydraulics software. The long pipe is simulated by means of segmented pipe. Experimental measurement is performed on a hydraulic system, which consists of flow-controlled aggregate, long pipe and seat valve. The hydraulic shock iscaused by step closing of the seat valve that is located at the pipe end. Pressures at the end of the long pipe, oil flow and temperature are experimentally measured.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.30.0016" target="_blank" >EE2.3.30.0016: Příležitost pro mladé výzkumníky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Applied Mechanics and Materials. Volume 630

  • ISBN

    978-3-03835-241-9

  • ISSN

    1660-9336

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    85-90

  • Název nakladatele

    Trans Tech Publication Ltd

  • Místo vydání

    Zürich

  • Místo konání akce

    Sumy

  • Datum konání akce

    9. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku