Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Effect of Oil Flow Velocity on Hydraulic Shock

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27230%2F15%3A86092266" target="_blank" >RIV/61989100:27230/15:86092266 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.scientific.net/AMM.752-753.896" target="_blank" >http://www.scientific.net/AMM.752-753.896</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.4028/www.scientific.net/AMM.752-753.896" target="_blank" >10.4028/www.scientific.net/AMM.752-753.896</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Effect of Oil Flow Velocity on Hydraulic Shock

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article is focused on experimental investigation of oil dynamics in long pipe at non-stationary flow. The non-stationary flow is realized by sudden closing of seat valve at the end of the long pipe. For this reason the oil pressure is suddenly increased and hydraulic shock is created. There is described the influence of oil flow velocity on hydraulic shock in this article. The pressure is measured near the seat valve. Furthermore this process is mathematically simulated using Matlab SimHydraulics software and is compared with the experiment.

  • Název v anglickém jazyce

    Effect of Oil Flow Velocity on Hydraulic Shock

  • Popis výsledku anglicky

    The article is focused on experimental investigation of oil dynamics in long pipe at non-stationary flow. The non-stationary flow is realized by sudden closing of seat valve at the end of the long pipe. For this reason the oil pressure is suddenly increased and hydraulic shock is created. There is described the influence of oil flow velocity on hydraulic shock in this article. The pressure is measured near the seat valve. Furthermore this process is mathematically simulated using Matlab SimHydraulics software and is compared with the experiment.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EE2.3.30.0016" target="_blank" >EE2.3.30.0016: Příležitost pro mladé výzkumníky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Applied Mechanics and Materials. Volume 752-753

  • ISBN

    978-3-03835-442-0

  • ISSN

    1662-7482

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    896-901

  • Název nakladatele

    Trans Tech Publications

  • Místo vydání

    Durnten-Zurich

  • Místo konání akce

    Incheon

  • Datum konání akce

    19. 12. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku