Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Visualization of Point Clouds Built From 3D Scanning in Coal Mines

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27230%2F16%3A86098550" target="_blank" >RIV/61989100:27230/16:86098550 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/CarpathianCC.2016.7501126" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/CarpathianCC.2016.7501126</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/CarpathianCC.2016.7501126" target="_blank" >10.1109/CarpathianCC.2016.7501126</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Visualization of Point Clouds Built From 3D Scanning in Coal Mines

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article presents a way of visualizing point clouds created by 3D scanning in a coal mine. The first part focuses on the choice of individual algorithms for point cloud pre-processing (using the library PCL - Point Cloud Library), namely voxelization, outlier removing and smoothing. Then it is described the main rendering algorithm of the software - the chosen way of point rendering and some more advanced methods including shading and coloring. In the end there are mentioned some optimizations of rendering speed and especially few new methods of providing additional data to the user, especially related to distance measurements.

  • Název v anglickém jazyce

    Visualization of Point Clouds Built From 3D Scanning in Coal Mines

  • Popis výsledku anglicky

    The article presents a way of visualizing point clouds created by 3D scanning in a coal mine. The first part focuses on the choice of individual algorithms for point cloud pre-processing (using the library PCL - Point Cloud Library), namely voxelization, outlier removing and smoothing. Then it is described the main rendering algorithm of the software - the chosen way of point rendering and some more advanced methods including shading and coloring. In the end there are mentioned some optimizations of rendering speed and especially few new methods of providing additional data to the user, especially related to distance measurements.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JD - Využití počítačů, robotika a její aplikace

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    PROCEEDINGS OF THE 2016 17TH INTERNATIONAL CARPATHIAN CONTROL CONFERENCE (ICCC)

  • ISBN

    978-1-4673-8606-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    372-377

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    NEW YORK

  • Místo konání akce

    Tatranska Lomnica

  • Datum konání akce

    29. 5. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000389829000071