Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

A LMS enabling the creation of adaptive e-learning programs

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27240%2F03%3A00008416" target="_blank" >RIV/61989100:27240/03:00008416 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    A LMS enabling the creation of adaptive e-learning programs

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Současné řídicí systémy pro e-learning (LMS) v převážné většině neumožňují tvorbu výukových materiálů s průběžnou aktivní komunikací se studentem a reagující adaptivně na studentovy odpovědi. Na VŠB-TUO byl navržen a vyvinut LMS, který dává autorovi možnost velmi pružně reagovat na okamžité reakce studenta a větvit výklad podle jeho individuálních potřeb. Tento příspěvek popisuje logický model struktury databáze autorských multimediálních komponent, jejich skládání do vyšších celků # až po kompletní dokumenty s multimediálními prvky, testováním, zpětnou vazbou.

  • Název v anglickém jazyce

    A LMS enabling the creation of adaptive e-learning programs

  • Popis výsledku anglicky

    Současné řídicí systémy pro e-learning (LMS) v převážné většině neumožňují tvorbu výukových materiálů s průběžnou aktivní komunikací se studentem a reagující adaptivně na studentovy odpovědi. Na VŠB-TUO byl navržen a vyvinut LMS, který dává autorovi možnost velmi pružně reagovat na okamžité reakce studenta a větvit výklad podle jeho individuálních potřeb. Tento příspěvek popisuje logický model struktury databáze autorských multimediálních komponent, jejich skládání do vyšších celků # až po kompletní dokumenty s multimediálními prvky, testováním, zpětnou vazbou.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JC - Počítačový hardware a software

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sb. Information and Communication Technology in Education 2003

  • ISBN

    ISBN 80-7042-88

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    59-63

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku