Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Electric Car with Induction Motor Supplied by Voltage Inverter

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27240%2F10%3A86075750" target="_blank" >RIV/61989100:27240/10:86075750 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Electric Car with Induction Motor Supplied by Voltage Inverter

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with modernization of Tatra Beta AC driven electric vehicle. The drive consists of traction accumulator battery, PWM voltage inverter and induction machine. The inverter and the machine - products of Siemens - are water-cooled. Original control system by Siemens used vector control running on SAB80517 processor. Firstly the drive was modified, so it could be controlled by new control system. The paper solves implementation of the more powerful control system with vector control and direct torque control using TMS320F2812 signal processor. The behaviour of the drive with these two methods was tested in laboratory and in traffic.

  • Název v anglickém jazyce

    Electric Car with Induction Motor Supplied by Voltage Inverter

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with modernization of Tatra Beta AC driven electric vehicle. The drive consists of traction accumulator battery, PWM voltage inverter and induction machine. The inverter and the machine - products of Siemens - are water-cooled. Original control system by Siemens used vector control running on SAB80517 processor. Firstly the drive was modified, so it could be controlled by new control system. The paper solves implementation of the more powerful control system with vector control and direct torque control using TMS320F2812 signal processor. The behaviour of the drive with these two methods was tested in laboratory and in traffic.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 11th International Scienticic Conference Electric Power Engineering 2010

  • ISBN

    978-80-214-4094-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    University of Technology

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno, CZECH REPUBLIC

  • Datum konání akce

    4. 5. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000284981100162