Způsoby řízení pohonné jednotky elektromobilu Tatra Beta
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27240%2F07%3A00015084" target="_blank" >RIV/61989100:27240/07:00015084 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Způsoby řízení pohonné jednotky elektromobilu Tatra Beta
Popis výsledku v původním jazyce
Tento článek se zabývá možnostmi způsobů řízení používaných na katedře elektroniky VŠB-TU Ostrava pro řízení pohonu elektromobilu. Tento pohon se skládá z asynchronního motoru, napěťového střídače s PWM a trakčního akumulátoru. Článek řeší implementaci výkonného řídicího systému s vektorovým řízením s použitím signálového procesoru TMS320C40, resp. TMS320F2812.
Název v anglickém jazyce
Methods of Electric Car Drive Unit Control
Popis výsledku anglicky
This paper is dealing with the possibilities of control methods used on Department of Electronics on VSB-TU Ostrava for control of electric car drive. This drive consists of AC induction motor, PWM voltage inverter and traction accumulator. The paper solves implementation of the powerful control system with vector control using TMS320C40 or TMS320F2812 signal processor.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
JA - Elektronika a optoelektronika, elektrotechnika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Celostátní konference Liberecké elektrické pohony
ISBN
978-80-7372-272-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
47-52
Název nakladatele
Technická univerzita Liberec
Místo vydání
TU -Liberec
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—