Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Classification with Extreme Learning Machine on GPU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27240%2F15%3A86096068" target="_blank" >RIV/61989100:27240/15:86096068 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989100:27740/15:86096068

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/INCoS.2015.30" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/INCoS.2015.30</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/INCoS.2015.30" target="_blank" >10.1109/INCoS.2015.30</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Classification with Extreme Learning Machine on GPU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The general classification is a machine learning task that tries to assign the best class to a given unknown input vector based on past observations (training data). Most of developed algorithms are very time consuming for large datasets (Support VectorMachine, Deep Neural Networks, etc.). Extreme Learning Machine (ELM) is a high quality classification algorithm that gains much popularity in recent years. This paper shows that the speed of learning of this algorithm may be improved by using GPU platform. Experimental results showed that proposed approach is much faster and provides the same accuracy as the original ELM algorithm. The proposed approach runs completely on GPU platform and thus it may be effectively incorporated within other applications.

  • Název v anglickém jazyce

    Classification with Extreme Learning Machine on GPU

  • Popis výsledku anglicky

    The general classification is a machine learning task that tries to assign the best class to a given unknown input vector based on past observations (training data). Most of developed algorithms are very time consuming for large datasets (Support VectorMachine, Deep Neural Networks, etc.). Extreme Learning Machine (ELM) is a high quality classification algorithm that gains much popularity in recent years. This paper shows that the speed of learning of this algorithm may be improved by using GPU platform. Experimental results showed that proposed approach is much faster and provides the same accuracy as the original ELM algorithm. The proposed approach runs completely on GPU platform and thus it may be effectively incorporated within other applications.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    IN - Informatika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/ED1.1.00%2F02.0070" target="_blank" >ED1.1.00/02.0070: Centrum excelence IT4Innovations</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Intelligent Networking and Collaborative Systems INCoS-2015 : 7th International Conference : proceedings : September 2-4, 2015, Taipei, Tchaj-wan

  • ISBN

    978-1-4673-7694-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    116-122

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    Danvers

  • Místo konání akce

    Taipei

  • Datum konání akce

    2. 9. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku