Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

AN APPROACH TO CUSTOMER BEHAVIOR MODELING USING MARKOV DECISION PROCESS

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27240%2F17%3A10237799" target="_blank" >RIV/61989100:27240/17:10237799 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989100:27740/17:10237799

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    AN APPROACH TO CUSTOMER BEHAVIOR MODELING USING MARKOV DECISION PROCESS

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents an application of Markov Decision Process method for modeling of selected marketing processes. Based on available realistic data, MDP model is constructed. Customer behavior is represented by a set of states of the model with assigned rewards corresponding to the expected return value. Outcoming arcs then represent actions available to the customer in current state. Favourable outcome rate of available actions is then analyzed, with emphasis on suitability of the model for future predictions of customer behavior.

  • Název v anglickém jazyce

    AN APPROACH TO CUSTOMER BEHAVIOR MODELING USING MARKOV DECISION PROCESS

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents an application of Markov Decision Process method for modeling of selected marketing processes. Based on available realistic data, MDP model is constructed. Customer behavior is represented by a set of states of the model with assigned rewards corresponding to the expected return value. Outcoming arcs then represent actions available to the customer in current state. Favourable outcome rate of available actions is then analyzed, with emphasis on suitability of the model for future predictions of customer behavior.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10103 - Statistics and probability

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Mendel 2017 : 23rd international conference on soft computing : June 20-22, 2017, Brno, Czech Republic

  • ISBN

  • ISSN

    1803-3814

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    141-148

  • Název nakladatele

    Brno University of Technology

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    20. 6. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku