Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Using Virtual Reality in Education

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27240%2F17%3A10238663" target="_blank" >RIV/61989100:27240/17:10238663 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://ieeexplore.ieee.org/document/8102514/" target="_blank" >http://ieeexplore.ieee.org/document/8102514/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/ICETA.2017.8102514" target="_blank" >10.1109/ICETA.2017.8102514</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Using Virtual Reality in Education

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The main purpose of this article is to describe and summarize experiments with creating training applications using virtual reality devices. The arrival of new and more advanced virtual reality headsets opens up more opportunities and applications. This article deals with the current state of virtual reality and its application in education. The first chapter describes basic information about virtual reality. Following chapters give a detail about some experimental applications that were developed for the virtual reality, and lastly, there are mentioned the benefits of those applications and the basic user reactions.

  • Název v anglickém jazyce

    Using Virtual Reality in Education

  • Popis výsledku anglicky

    The main purpose of this article is to describe and summarize experiments with creating training applications using virtual reality devices. The arrival of new and more advanced virtual reality headsets opens up more opportunities and applications. This article deals with the current state of virtual reality and its application in education. The first chapter describes basic information about virtual reality. Following chapters give a detail about some experimental applications that were developed for the virtual reality, and lastly, there are mentioned the benefits of those applications and the basic user reactions.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    ICETA 2017 - 15th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications, Proceedings

  • ISBN

    978-1-5386-3296-3

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    331-336

  • Název nakladatele

    IEEE

  • Místo vydání

    Piscataway

  • Místo konání akce

    Starý Smokovec

  • Datum konání akce

    26. 10. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000425921300052