New Concepts of Automotive Electronic Systems
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27240%2F20%3A10247071" target="_blank" >RIV/61989100:27240/20:10247071 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/68407700:21730/20:00349488 RIV/00216305:26620/21:PR34376
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
New Concepts of Automotive Electronic Systems
Popis výsledku v původním jazyce
Byl vyvinut asistent Follow the Vehicle a zkoumány metody řízení v 2. a 4. úrovni autonomie s myšlenkou: 2 auta, 1 řidič. Řízený vůz určuje parametry, které podřízený vůz získává bezdrátově prostřednictvím ETSI ITS-G5 a mobilních sítí a jede ve vzdálenosti až 10 m. Testovací vozy ŠKODA SUPERB III se identifikují prostřednictvím digitálního kódu a sledují dopravní infrastrukturu a komunikují přes Car-to-X. Byla také vyvinuta platforma elektrického testovacího vozidla Democar, která je využívána pro výzkum autonomně naváděných vozidel pro průmyslové aplikace. Součástí je koncept pro detekci narušení (Intrusion Detection) v bezdrátových senzorových sítích, uživatelsky přívětivého rozhraní automobilu a kauzální model vícefázového motoru parametrizován na základě reálných měření, který umožňuje emulovat poruchy typu mezizávitový zkrat, včetně algoritmů pro řízení motoru bez poruchy, s následnou modifikací pro řízení při poruše a pro zajištění běhu motoru při poruše v různých režimech.
Název v anglickém jazyce
New Concepts of Automotive Electronic Systems
Popis výsledku anglicky
The Follow the Vehicle assistant was developed, and driving methods in the second and fourth levels of autonomy were researched with the idea: two cars, one driver. The controlled car determines the parameters that the slave car obtains wirelessly via ETSI ITS-G5 and mobile networks and runs at a distance of up to 10 m. The ŠKODA SUPERB III test cars are identified by a digital code and monitor the transport infrastructure and communicate via Car-to-X. The Democar electric test vehicle platform has also been developed and is used to research autonomously guided vehicles for industrial applications. It includes a concept for intrusion detection in wireless sensor networks, a user-friendly car interface and a causal model of a multi-phase motor parameterized based on real measurements, which allows to emulate inter-thread short-circuit faults, including algorithms for motor controlling without failure, with subsequent modification for fault management and to ensure that the engine runs in the event of a fault in various modes.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TN01000024" target="_blank" >TN01000024: Národní centrum kompetence - Kybernetika a umělá inteligence</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů