Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

New Concepts of Automotive Electronic Systems

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27240%2F20%3A10247071" target="_blank" >RIV/61989100:27240/20:10247071 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/68407700:21730/20:00349488 RIV/00216305:26620/21:PR34376

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    New Concepts of Automotive Electronic Systems

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Byl vyvinut asistent Follow the Vehicle a zkoumány metody řízení v 2. a 4. úrovni autonomie s myšlenkou: 2 auta, 1 řidič. Řízený vůz určuje parametry, které podřízený vůz získává bezdrátově prostřednictvím ETSI ITS-G5 a mobilních sítí a jede ve vzdálenosti až 10 m. Testovací vozy ŠKODA SUPERB III se identifikují prostřednictvím digitálního kódu a sledují dopravní infrastrukturu a komunikují přes Car-to-X. Byla také vyvinuta platforma elektrického testovacího vozidla Democar, která je využívána pro výzkum autonomně naváděných vozidel pro průmyslové aplikace. Součástí je koncept pro detekci narušení (Intrusion Detection) v bezdrátových senzorových sítích, uživatelsky přívětivého rozhraní automobilu a kauzální model vícefázového motoru parametrizován na základě reálných měření, který umožňuje emulovat poruchy typu mezizávitový zkrat, včetně algoritmů pro řízení motoru bez poruchy, s následnou modifikací pro řízení při poruše a pro zajištění běhu motoru při poruše v různých režimech.

  • Název v anglickém jazyce

    New Concepts of Automotive Electronic Systems

  • Popis výsledku anglicky

    The Follow the Vehicle assistant was developed, and driving methods in the second and fourth levels of autonomy were researched with the idea: two cars, one driver. The controlled car determines the parameters that the slave car obtains wirelessly via ETSI ITS-G5 and mobile networks and runs at a distance of up to 10 m. The ŠKODA SUPERB III test cars are identified by a digital code and monitor the transport infrastructure and communicate via Car-to-X. The Democar electric test vehicle platform has also been developed and is used to research autonomously guided vehicles for industrial applications. It includes a concept for intrusion detection in wireless sensor networks, a user-friendly car interface and a causal model of a multi-phase motor parameterized based on real measurements, which allows to emulate inter-thread short-circuit faults, including algorithms for motor controlling without failure, with subsequent modification for fault management and to ensure that the engine runs in the event of a fault in various modes.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TN01000024" target="_blank" >TN01000024: Národní centrum kompetence - Kybernetika a umělá inteligence</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů