Analýza metod umělé inteligence a metod formalizace, reprezentace, udržování, správy znalostní báze v čase
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27240%2F22%3A10250882" target="_blank" >RIV/61989100:27240/22:10250882 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza metod umělé inteligence a metod formalizace, reprezentace, udržování, správy znalostní báze v čase
Popis výsledku v původním jazyce
V návaznosti na vydefinované druhy výsledků dle výzvy k podání nabídky do minitendru v souladu s uzavřenou Rámcovou dohodnou o poskytnutí podpory č. 01 ze dne 20.7.2021 je předkládána zpráva na téma Analýza metod umělé inteligence (AI) a metod formalizace, reprezentace, udržování, správy znalostní báze v čase souhrnem současného stavu zjištění a pokroků v oblasti využití metod AI v systému chatbota pro potřeby ÚPV.Zpráva má dva hlavní tematické okruhy v návaznosti na požadovaný výsledek a budoucí práce a jeden doplňkový:1. Znalostní bázea. Využití umělé inteligence v oblasti komunikačního asistenta pro potřeby ÚPV.b. Těžení znalostí z dostupných a poskytnutých zdrojů.2. Formalizace procesů, reprezentace, udržování, správy znalostní báze v čase.3. Další možné aspekty při tvorbě a provozu chatbota - komunikačního asistenta.
Název v anglickém jazyce
Analysis of artificial intelligence methods and methods of formalization, representation, maintenance, management of the knowledge base over time
Popis výsledku anglicky
As a follow-up to the defined types of results according to the invitation to submit an offer to the mini-tender in accordance with the concluded Framework agreement on the provision of support No. 01 of 20.7.2021, a report is submitted on the topic Analysis of artificial intelligence (AI) methods and methods of formalization, representation, maintenance, management of the knowledge base over time, a summary of the current state of findings and progress in the field of using AI methods in the chatbot system for the needs of the ÚPV.The report has two main thematic areas related to the desired result and future work and one additional one:1. Knowledge basea. The use of artificial intelligence in the field of communication assistant for the needs of the ÚPV.b. Extraction of knowledge from available and provided sources.2. Formalization of processes, representation, maintenance, management of the knowledge base over time.3. Other possible aspects in the creation and operation of a chatbot - communication assistant.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TITDUPV027MT01" target="_blank" >TITDUPV027MT01: Rešerše zdrojů dat odborných znalostí z oblasti průmyslového vlastnictví, vytvoření znalostní báze v této oblasti a rešerše metod umělé inteligence a metod formalizace, reprezentace, udržování, správy znalostí z oblasti průmyslových práv v čase</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.