Multimediální výukové texty Inženýrské geologie
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F03%3A00009244" target="_blank" >RIV/61989100:27350/03:00009244 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Multimediální výukové texty Inženýrské geologie
Popis výsledku v původním jazyce
Projekt "Inženýrská geologie - výukový CD-ROM" bude využíván pro výuku předmětu "Inženýrská geologie" a předmětu "Inženýrská geologie a hydrogeologie" na Hornicko-geologické a na Stavební fakultě Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava.
Název v anglickém jazyce
Engineering Geology - educational CD-ROM
Popis výsledku anglicky
The project "Engineering Geology - educational CD-ROM " will be used for the teaching of the subject "Engineering Geology " and the subject "Engineering Geology and Hydrogeology " at the Faculty of Mining and Geology and the Faculty of Civil Engineeringof VŠB -Technical University of Ostrava.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
DB - Geologie a mineralogie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP205%2F02%2FD144" target="_blank" >GP205/02/D144: Analýza vlivu geologické stavby a základních geotechnických parametrů na stabilitu svahů v typových modelech vněkarpatského flyše</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2003
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Geotechnika - časopis pro zakládání staveb, mechaniku zemin a inženýrskou geologii
ISSN
1211-913X
e-ISSN
—
Svazek periodika
Neuveden
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
19-21
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—