Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Etika v podnikání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F09%3A00021676" target="_blank" >RIV/61989100:27350/09:00021676 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Etika v podnikání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola se věnuje etice podnikání v ČR, hodnotí význam a úlohu etických kodexů a postoj českých podnikatelů k etickému podnikání. V této souvislosti podotýká autorka nutnost vynaložení dodatečných nákladů spojených s neetickým podnikáním. Dále se zabývápohledem společnosti na podnikatele, kteří podnikají neeticky a zmiňuje nutnost etické výchovy již od děctví. Závěrem popisuje autorka etiku profesních organizací.

  • Název v anglickém jazyce

    Ethics in Business

  • Popis výsledku anglicky

    This chapter deals with business ethics in the CR, evaluate the importance and role of codes of ethics and attitude of Czech entrepreneurs to ethical business. In this context, the author points out the need for incurring the additional expenses associated with unethical business. It also examines the society sight of the unethical business and mentions the need for ethics education from childhood. In fine the author describes the ethics of professional organizations.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Manažerská etika IV. díl inspirace pro 21. století. Etika v konzumní společnosti.

  • ISBN

    80-86771-23-7

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    184

  • Název nakladatele

    WAMAK

  • Místo vydání

    Hradec-Králové

  • Kód UT WoS kapitoly