Etika v podnikání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F09%3A00021676" target="_blank" >RIV/61989100:27350/09:00021676 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Etika v podnikání
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola se věnuje etice podnikání v ČR, hodnotí význam a úlohu etických kodexů a postoj českých podnikatelů k etickému podnikání. V této souvislosti podotýká autorka nutnost vynaložení dodatečných nákladů spojených s neetickým podnikáním. Dále se zabývápohledem společnosti na podnikatele, kteří podnikají neeticky a zmiňuje nutnost etické výchovy již od děctví. Závěrem popisuje autorka etiku profesních organizací.
Název v anglickém jazyce
Ethics in Business
Popis výsledku anglicky
This chapter deals with business ethics in the CR, evaluate the importance and role of codes of ethics and attitude of Czech entrepreneurs to ethical business. In this context, the author points out the need for incurring the additional expenses associated with unethical business. It also examines the society sight of the unethical business and mentions the need for ethics education from childhood. In fine the author describes the ethics of professional organizations.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Manažerská etika IV. díl inspirace pro 21. století. Etika v konzumní společnosti.
ISBN
80-86771-23-7
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Počet stran knihy
184
Název nakladatele
WAMAK
Místo vydání
Hradec-Králové
Kód UT WoS kapitoly
—