Přestupní uzly ve vybraných městech
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F11%3A86078968" target="_blank" >RIV/61989100:27350/11:86078968 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Přestupní uzly ve vybraných městech
Popis výsledku v původním jazyce
2. Článek se zabývá problematikou nalezení přestupních uzlů mezi městskou a veřejnou hromadnou dopravou ve třech vybraných městech České republiky, mezi které patří Praha, Brno a Ostrava. Motivem je zpřesnění výsledků databáze dopravních spojení, která se připravuje pro potřeby Integrovaného informačního portálu MPSV ČR v rámci projektu Implementace nástrojů prostorové analýzy trhu práce v činnosti úřadů práce podporovaném Ministerstvem práce a sociálních věcí ČR. Dosavadní řešení bylo nahrazeno novým,kdy jsou jednotlivá města definována sadou přestupních uzlů, kde dochází k přestupům mezi dopravními prostředky městské a veřejné hromadné dopravy při cestě do stanovených cílů na vybrané hodiny, které odpovídají začátkům pracovních směn (na 6., 7., 8.,14. a 22. hodinu). Celkem bylo lokalizováno 61 přestupních uzlů.
Název v anglickém jazyce
Interchange nodes in selected cities
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the issue of localization of public transport interchange nodes in three selected cities in the Czech Republic ? Prague, Brno and Ostrava. The main motive is to refine the results of the database of transport connections, which is preparing for the needs of the Integrated Information Portal of the Ministry of Labour and Social Affairs as the part of the project Implementation of Tools for Spatial Analysis of Labour Market Activity of Labour Offices supported by the Ministry of Labour and Social Affairs. The current solution has been replaced by the new approach when particular cities are defined by a set of public transport stops ? interchange nodes ? the stops often used for change between urban and public transport for the commuting at the beginning of shifts (at 6, 7, 8, 14 and 22 o´clock).
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Perners Contact
ISSN
1801-674X
e-ISSN
—
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
—
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
122-131
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—