Lokalizace přestupních uzlů mezi MHD a VHD ve vybraných městech Česka
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27350%2F11%3A86078988" target="_blank" >RIV/61989100:27350/11:86078988 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Lokalizace přestupních uzlů mezi MHD a VHD ve vybraných městech Česka
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá problematikou nalezení přestupních uzlů ve třech vybraných městech České republiky,mezi které patří Praha, Brno a Ostrava. Motivem je zpřesnění výsledků databáze dopravních spojení, kteráse připravuje pro potřeby Integrovaného informačního portálu MPSV ČR v rámci projektu Implementacenástrojů prostorové analýzy trhu práce v činnosti úřadů práce podporovaném Ministerstvem práce asociálních věcí ČR. Dosavadní řešení bylo nahrazeno novým, kdy jsou jednotlivá města definována sadoupřestupních uzlů, kde dochází k přestupům mezi dopravními prostředky městské a veřejné hromadnédopravy při cestě do stanovených cílů na vybrané hodiny, které odpovídají začátkům pracovních směn (na8., 14. a 22. hodinu). Jako cílová místa pro dojížďku bylo vybránovždy 10 sídel v okolí těchto tří vybranýchměst. Následně bylo automatizovaným vyhledáváním dopravních spojení lokalizováno v těchto třechměstech 61 přestupních uzlů.
Název v anglickém jazyce
Localization of interchanges between urban public transport and public transport in selected Czech towns
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the problematic of localization of public transport terminal stops in three selected cities in the Czech Republic ? Prague, Brno and Ostrava. The main motive is to refine the results of the databaseof transport connections, which ispreparing for the needs of the Integrated information portal of the Ministry of Labor and Social Affairs as the part of the project Implementation of tools for spatial analysis of labor market activity of labor offices supported by the Ministry of Laborand Social Affairs. The current solution hasbeen replaced by the new approach when particular cities are defined by a set of public transport stops ?terminals ? the stops often used for change between urban and public transport for the commuting at thebeginning of shifts (at 8, 14 and 22 o´clock). Overall in these three cities have been located 61 transportterminal stops.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Sborník - Sympozium GIS Ostrava 2011
ISBN
978-80-248-2366-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
1-7
Název nakladatele
VŠB - TU Ostrava
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Ostrava
Datum konání akce
23. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—